Hostel Las Piedras

2008

Helemaal geweldig!!

Tim
4-11-2008

Het allerleukste hostel dat we in Zuid-Amerika zijn tegengekomen. De Duitse eigenaresse Petra heeft er een erg gezellig hostel van gemaakt met een grote gezamenlijke woonkamer met veel spelletjes, boeken en tijdschriften. Het ontbijt is legendarisch, de Zwitserse muesli of pannenkoeken met banaan smaken heerlijk!

Er is een balkon waar je lekker in de zon kunt zitten en een keukentje waar zelf gekookt kan worden. De prijs wordt bewust laag gehouden om ook backpackers de kans te geven om in Las Piedras te overnachten. Vroeg reserveren is daarom wel aan te raden!

Alles is erg schoon, ook de kamers worden dagelijks schoongemaakt. Petra kan je veel informatie geven over activiteiten in de buurt, zoals wandelingen en fietstochten.

Gereisd Met partner in november 2008

Hostel info

Nog geen informatie beschikbaar over Hostel Las Piedras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Las Piedras in Sorata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Las Piedras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.