Hostel

2 reviews over Hostel Andorina in het Nederlands

Fijne vakantie

fam.geskes
3-5-2012

Hele vriendelijke eigenaren. Die geweldig met ons meedachten. Onze meisjes (voor het eerst op vakantie) vonden het geweldig. We hebben hele fijne herinneringen aan ons verblijf bij hen. We hadden de kamer voor 4 personen, met 1 stapelbed. Het ontbijt is prima, met zelfgemaakte jam en overheerlijk fruit

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2011
2008

Nederlandse kwaliteit

Tim
3-11-2008

De Boliviaans/Nederlandse eigenaars hebben een hostel in Samaipata gebouwd dat in vergelijking met andere accommodaties in Bolivia van uitzonderlijke kwaliteit is.

Mooie, ruime kamers met een leuke binnenplaats. Overal hangen prachtige foto's van de eigenaar aan de muren. Je kunt er veel (Nederlandse) boeken ruilen en de eigenaar helpt je graag met het plannen van uitstapjes.

Als je geen andere Nederlanders op je reis wilt tegenkomen moet je ergens anders heen gaan, als je kwaliteit zoekt is Andorina de perfecte plek!

Gereisd Met partner in november 2008

Hostel info

Nog geen informatie beschikbaar over Hostel Andorina

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Andorina in Samaipata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Andorina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.