Hotel Santa Teresa

HotelWeer vandaag15°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Teresa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Santa Teresa

Un lugar encantador

Alvaro Fuentes
23-3-2011

El Hotel Santa Teresa en Potosi esta ubicado en el mejor lugar de la ciudad cerca de los grandes atractivos que tiene la ciudad. Dentro de el funciona uno de los mejores restaurantes de la ciudad , el conocido Restaurante Rosicler.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Teresa in Potosi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Teresa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santa Teresa scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.