Hotel La Cúpula

Hotel La Cúpula

Kleine hotelsWeer vandaag19°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor La Cúpula voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Cúpula in het Nederlands

Leuk en goed hotel.

Raymond
16-11-2010

Leuk opgezet hotel met verschillende soorten kamers verdeeld over verschillende gebouwen. Onze kamer was zeer ruim en had 3 eenpersoons bedden. De badkamer was klein en wat primitief. De kamer was voorzien van een gaskachel en een electrische heater. Rondom het hotel zijn diverse zitjes en diverse hangmatten. In het restaurantje kun je prima eten en heb je een schitterend uitzicht. Het hotel ligt op 10 minuten lopen van het centrum. Je bereikt het hotel via een onverharde steeg.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 17 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Cúpula in Copacabana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Cúpula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.