Copacabana

Reviews over Copacabana

bedevaartsoord aan het Titicacameer

Conny
    3-12-2012

Copacabana is een boliviaans bedevaartsoord en gelegen aan het Titicacameer. Je vindt hier de mooie Basilica de Nuestra Senora de Copacabana waar de priester een paar keer per dag alles zegent wat de gelovigen hem komen aanbieden. Beklim ook de Cerro Calvario, een heuvel met een kruisweg. Een pittige klim maar absoluut de moeite waard. Boven vind je verschillende kapelletjes en heb je een mooi uitzicht op het Titicaca meer.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezellig dorpje aan het titicacameer

Bart
    25-11-2010

Copacabana stelt op zich niet zo heel veel voor, tenminste het toeristische gebied. Vanaf het hotel waar ik verbleef liep een straat naar het meer vol met reisagenten en restaurantjes. Vanaf hier kun je een tour maken naar het eiland gelegen in het Boliviaanse deel van het meer. De meeste mensen steken vanaf hier de grens over naar Peru, een tocht die betrekkelijk eenvoudig is. Naar mijn mening is het mooier om het Titicacameer vanaf Puno Peru te bezoeken. Desalnietemin is een bezoek aan Copacabana ook de moeite waard.het hotel waar ik verbleef is er een straat die naar het meer loopt met daaraan

Gereisd Alleenreizend in juli 2005
Copacabana scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews