De strijd om de Zoover Awards is weer in volle gang! Welke accommodatie gaat er dit jaar op Curaçao met de gewilde titel vandoor? Kortom, welk vakantieadresje heeft de meeste blije vakantiegangers mogen verwelkomen? Er zijn nog drie accommodaties op Curaçao in de race om de zilveren Zoover Award: een appartement, vakantiepark en hotel.

accommodaties op Curaçao

Appartement Kunuku Aqua Resort op Curaçao

Huur een luxe appartement op Kunuku Aqua Resort op Curaçao en je hebt een vliegende start van je vakantie. Met zes grote zwembaden, vijf glijbanen en een speciaal kinderbad zou je bijna elke dag van de vakantie in een ander zwembad kunnen plonsen. Uitgezwommen? Je kunt in de omgeving snorkelen, golfen en nog veel meer. Tip: breng ook zeker een bezoekje aan een van de vele mooie stranden die Curaçao rijk is.

‘Ik zeg, DOEN!’, schrijft Ernest in zijn review. Met een dikke tien komt hij woorden te kort om Appartement Kunuku Aqua Resort te beschrijven. Hij is blij dat hij van tevoren zijn research heeft gedaan. Zo voldeed het resort aan al zijn vakantiewensen en paste het in z’n vakantiebudget.

Ernest: ‘Ondanks dat het vrij groot is, voelt het resort familiar aan. Het eten is erg lekker en er wordt echt aandacht aan besteed. Kamers zijn keurig netjes. Personeel vriendelijk. Kortom, ik word hier erg gelukkig van. En ben niet de enige want de meeste gasten komen hier terug. Kunuku krijgt van mij een dikke 10.’

accommodaties op Curaçao

Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort op Curaçao

Zie jij jezelf al helemaal vakantie vieren in een van de gekleurde huisjes van Livingstone Jan Thiel Resort Curacao? Alle accommodaties liggen in een prachtige bloementuin. Wauw! Er is een zwembad, restaurant, hammam en animatie. Ontbijt ’s ochtends lekker buiten en drink ’s avonds wat op het terras waar regelmatig livemuziek wordt gemaakt. Het strand bevindt zich op zo’n 500 meter afstand.

‘Vriendelijk personeel en behulpzaam, gezelligheid bij de bar. Het ontbijt is lekker en gevarieerd, met goede koffiemachines.’ Josef vierde zijn eerste vakantie in zijn uppie bij Livingstone Jan Thiel Resort en dat beviel hem goed.

Verdiep je wel even in de kamers en kies wat voor jou belangrijk is, tipt Ellen. ‘Het resort is prachtig, maar wij hadden ons niet verdiept in de kamers. Wij hadden een prachtige badkamer, maar verder alleen een kleine slaapkamer en geen klein keukentje.’

Papagayo Beach Hotel op Curaçao

Het Papagayo Beach Hotel ligt aan het Jan Thiel-strand en heeft erg vriendelijk personeel, een zwembad, een casino en een fitnessclub. Vanuit het hippe hotel loop je binnen een paar minuten zo het strand. Met een beetje geluk spot je daar zelfs dolfijnen! Liever zelf het water in of op? Aan watersporten geen gebrek.

‘Geweldige locatie en grote kamers! Twee zwembaden!’ – Charlotte

‘Heerlijk verbijf gehad. Papagayo Beach Hotel heeft alle ingrediënten voor een fijne vakantie.’ – Kees

In januari 2020 wordt bekend gemaakt welke accommodaties op Curaçao zich een echte Zoover Award-winnaar mogen noemen. Vergeet niet om jouw favoriete accommodatie een mooie review te geven!

Uitgelichte berichten

Marloes