Ik ga naar een eiland & ik neem mee…

Redactie - 2 mei 2022

Ik ga naar een eiland & ik neem mee…

Redactie - 2 mei 2022

Tropische stranden, helder blauw water en heerlijke temperaturen: wat wil je nog meer? Goed nieuws: win een gratis eiland vakantie met Transavia en Zoover voor jou en je beste vriend(in), partner of familielid! Ga relaxen in een hangmat, verken de onderwaterwereld of kom helemaal tot rust op het witte zandstrand terwijl je aan een verfrissende cocktail slurpt. Tijdens een eiland vakantie kom je écht even tot rust. Wij zetten de mooiste eilanden van Europa voor je op een rijtje. Lees mee en voor je het weet genieten jullie van een heerlijke vakantie.

Hoe maak je kans?

We kennen allemaal het spelletje ‘ik ga op reis en ik neem mee’, maar ken je de editie ‘Ik ga naar een eiland & ik neem mee…’ al? In samenwerking met onze betrouwbare partner Transavia geven wij namelijk twee gratis eiland vakanties weg voor jou en je beste vriend(in), partner of familielid. Wie neem jij mee op vakantie en waarom? Laat het ons weten op Facebook of neem een kijkje op ons Instagram account en maak kans op een gratis vakantie voor 2 personen!

Transavia

De oer-Hollandse luchtvaartmaatschappij Transavia is trouwe partner van Zoover en daar zijn wij natuurlijk heel blij mee! Met vluchten naar ruim 100 bestemmingen in Europa stellen wij de beste deals voor jou samen. Zo ben je gegarandeerd van goede service en de scherpste prijzen!

Droom weg naar de mooiste eilanden van Europa

Transavia en Zoover hebben de handen ineen geslagen en geven een fantastische eiland vakantie weg! Samen met luchtvaartmaatschappij Transavia vlieg je naar de mooiste eilanden van Europa! Elk eiland heeft zo zijn eigen karakter en unieke sferen. Ga bijvoorbeeld voor het charmante Cyprus of het romantische Rhodos.

Mallorca

Met Transavia vlieg je binnen 2,5 uur naar het grootste eiland van de Balearen met zon, zee en strand. Mallorca is namelijk hét eiland van de Spaanse eilandengroep met verlaten baaien en lange witte zandstranden. Na een dag ontspannen en zwemmen zoek je gemakkelijk de drukte op in een van de badplaatsen. Hier beleef je het mediterrane leven in pittoreske dorpen, geniet je van lekker eten en struin je uren lang over lokale markten. Een échte eilandvakantie dus.

Cyprus

Heerlijk klimaat, authentieke badplaatsen met tavernes aan zee en gezellige bergdorpjes met kleine straatjes. Dit zijn een van de vele unieke karakteristieken van Cyprus, waardoor dit Turks-Griekse eiland zeker op ons favorieten lijstje hoort. Met een Transavia vliegreis van circa 4 uur, komen de prachtige stranden met azuurblauwe zee steeds dichterbij. Een dagje ontspannen kan je makkelijk afwisselen met een bezoek aan de stad Paphos, die in zijn geheel op de UNESCO Werelderfgoedlijst staat. Dus, het ideale vakantie eiland voor strand- en cultuurliefhebbers.

Cyprus
Kyrenia, Cyprus

Kreta

Op Kreta vind je alle ingrediënten voor een ontspannen vakantie. Het grootste eiland van Griekenland is omringd door de Egeïsche Zee, waar de mooiste stranden aan liggen. Geniet van de Griekse gastvrijheid, culturele bezienswaardigheden of ontdek de veelzijdige natuur. Met Transavia geniet jij in minder dan 3,5 uur van een zonovergoten vakantie.

Rhodos

Rhodos wordt vaak omschreven als een van de mooiste Griekse eilanden. Ervaar het ultieme eilandgevoel met gouden zandstranden, helder blauwe zee, zalig eten, pittoreske dorpjes en culturele bezienswaardigheden. Benieuwd wat je allemaal kunt doen tijdens je vakantie op dit Griekse eiland? Neem dan eens eens een kijkje op onze blog en lees wat je op Rhodos allemaal kan ontdekken!

Rhodos
Lindos, Rhodos

Voor welk eiland ga jij? Wat je ook kiest, Transavia en Zoover helpen je op weg. Doe mee met onze winactie en voor je het weet geniet jij met je beste vriend, buurvrouw, oom of collega! Wil je extra kans maken? Vergeet dan niet Transavia en Zoover te volgen op Instagram, Facebook, Tiktok of Pinterest. Dus: Ik ga naar een eiland & ik neem mee…? Bekijk onze voorwaarden!