Fantastische hotels voor een winterzonvakantie op Curaçao

Redactie - 30 oktober 2018

Fantastische hotels voor een winterzonvakantie op Curaçao

Redactie - 30 oktober 2018

De dagen worden korter, dus een winterdip ligt voor veel mensen op de loer. Maar redding is nabij: schrijf tijdens de Zoover winterzoncampagne een review en maak kans op een winterzonvakantie t.w.v. 3.000 euro voor twee personen bij Lavida Travel. De bestemming, die kies jij. Het Caribische eiland Curaçao is met zijn zonnige klimaat, prachtige stranden en overweldigende natuur dé perfecte winterzonbestemming. In deze blog 5 fantastische hotels voor een vakantie in de winter op Curaçao.

Hotel Baoase Luxury Resort Curacao

Hotel Baoase Luxury Resort

We trappen af met een 5-sterren luxeresort: Hotel Baoase Luxury Resort, dat van jullie een fenomenale 9,5 krijgt. Het resort – met 23 extravagante kamers, suites en villa’s – ligt op zuiden van het eiland, tussen Willemstad en het populaire Mambo Beach in. Vakantiegangers Rob en Lilian vinden Baoase ‘het mooiste resort van Curaçao’. En volgens Silvia en Rob is het een ‘paradijs op aarde’. Ze schrijven: ‘Wat hebben wij genoten en ontspannen van de rust en ambiance. Een fantastische poolsuite met alles erop en eraan. De verzorging door de medewerkers is uitermate vriendelijk, persoonlijk, correct en galant!’

Hotel Oasis Parcs Coral Estate Curaçao

Hotel Oasis Parcs Coral Estate Curaçao

Hotel Oasis Parcs Coral Estate Curaçao is de ideale plek om tot rust te komen. ‘Het ligt aan de westkant van Curaçao, dus heerlijk ver van alle toeristische resorts’, beaamt reviewer Paulien. Het resort ligt in een natuurgebied en direct aan de azuurblauwe Caribische Zee, met een drie kilometer lange kuststrook. Houd je van duiken? Dat treft, want duikschool Coral Divers zit óp het resort. Heel bijzonder: je wandelt vanuit het resort zo naar een binnenmeer met tientallen flamingo’s. Magisch!

[article href=” http://www.zoover.nl/blog/eten-drinken/eten-en-drinken-op-curacao-6-aanraders/”]

Appartement Lagun Blou Resort Curacao

Appartement Lagun Blou Resort

Stel je voor: een resort op een klif met uitzicht over de blauwe zee, omringd door prachtig gekleurde bloemen en planten. Dat is Appartement Lagun Blou Resort, door jullie beoordeeld met een 8,7. Corina vindt haar vakantie voor herhaling vatbaar: ‘Heerlijk verblijf in kleinschalig resort met schone appartementen. Wij keken uit op de baai en de open zee waarin de pelikanen plonsden, fregatvogels boven zweefden en de schildpadden onder je zwommen!’ Klinkt paradijselijk, toch?

Appartement Ban Topa Curcacao

Appartement Ban Topa

BanTopa betekent in het Papiaments ‘de ontmoeting’. En dat is wat de eigenaren van het kleine en sfeervolle Appartement Ban Topa graag willen: jou als gast ontmoeten en je kennis laten maken met het mooie Curaçao. Omdat de appartementen hoog gelegen zijn, heb je hier uitzicht over een groot deel van het eiland. Denise van Zanten geeft de locatie 10: ‘Om nooit te vergeten! Na 3 keer in Curacao geweest te zijn, hebben we onze plek gevonden: Ban Topa! Wat een mooi appartement en wat een lieve eigenaren. Hier kom je écht tot rust.’

Heb jij een heerlijk overwinterd op Curaçao (of ergens anders)? Schrijf een review en help andere vakantiegangers!