Zoover blogreis naar Zakynthos

Redactie - 29 juni 2016

Zoover blogreis naar Zakynthos

Redactie - 29 juni 2016

Begin dit jaar werd duidelijk dat Griekenland het beste vakantieland van Europa was. En dus besloten we samen met de het Griekse verkeersbureau een reis te organiseren voor een aantal toffe en invloedrijke bloggers uit Nederland. De bestemming werd uiteindelijk Zakynthos, een eiland wat nog niet heel bekend is (in vergelijking met bijvoorbeld Rhodos, Kreta, Santorini, etc) maar wel ontzettend leuk is om te bezoeken.

Er werd een programma gemaakt voor de bloggers die meegingen en samen hadden we 5 te gekke dagen. En ondanks dat we hier op het weblog over het algemeen niet uit eigen ervaring schrijven, wil ik jullie wel meegeven dat Zakynthos écht de moeite is. Het eiland is prachtig groen, de grieken super vriendelijk, het weer is er nagenoeg altijd lekker en het eten… Het eten is zó goed! Maar goed, wij gaan je verder niet overhalen, dat doen de bloggers die meegingen wel.

IMG_0904-1000x600

Goodfoodlove.com

Kelly van Goodfoodlove was mee en schreef 2 enorme artikelen over haar ervaringen. Tot in detail schrijft ze over de pracht en praal van Zakynthos.

Klier hier voor het 1e artikel
Klier hier voor het 2e artikel

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Famme.nl

Els van Famme.nl schreef een interessant lijstje over de hoogtepunten van Zakynthos. Natuurlijk ging het over eten, maar ze geeft je ook tips over de mooiste stranden van dit eiland. Lees je mee?

Klik hier voor het artikel op Famme.nl

porto-limnionas-zakynthos

Travelvalley

Renée van Travelvalley was ook mee en nam net zoals Kelly de moeite om 2 berichten te schrijven over haar reis naar Zakynthos. 1 x somt ze de beste plekjes op en 1 x vertelt ze over de best verborgen plekjes. Ben je dus op zoek naar de mooiste én best verborgen plekjes, lees dan snel haar artikelen.

Klik hier voor het 1e artikel op Travelvalley
Klik hier voor het 2e artikel op Travelvalley

image206

Bellesqua

Deborah was mee namens Bellesqua en had 4 artikelen nodig om al haar avonturen mooi samen te vatten. Een hoop letters om te lezen, maar als je echt goed op de hoogte wilt zijn over de reis die we maakten lees je ze natuurlijk allemaal.

Klik hier voor het 1e artikel op Bellesqua
Klik hier voor het 2e artikel op Bellesqua
Klik hier voor het 3e artikel op Bellesqua
Klik hier voor het 4e artikel op Bellesqua

Telegraaf.nl

Daphne van de Telegraaf schreef iets minder maar gebruikt bewegend beeld om jullie te overtuigen ooit een keer af te reizen naar Zakynthos. Klik hieronder om de verschillende ‘vlogs’ te bekijken.

Klik hier voor het Zakynthos overzicht op de Telegraaf

THERIANOS-BIO-FARM-738x554

Chicks Love Food

Chick Laura was mee namens Chicks Love Food. En natuurlijk lag haar focus op het heerlijke eten van Zakynthos. Benieuwd welke restaurantjes je absoluut niet over mag slaan?

Klik hier voor het artikel op Chicks Love Food

DSC_0447-1-1024x683

Mammaglossy

Jer van Mammaglossy was ook mee en zij schreef natuurlijk vanuit een kindvriendelijke invalshoek. 2 artikelen had ze nodig om jullie te vertellen hoe tof Zakynthos is.

Klik hier voor het 1e artikel op Mammaglossy
Klik hier voor het 2e artikel op Mammaglossy

Wandelen-Zakynthos-01

Vrouwblog.nl

Ellen van Vrouwblog besloot te schrijven over de dingen die je absoluut moet doen tijdens een vakantie naar Zakynthos, maar ook schreef ze een artikel over het heerlijke eten van het eiland. En ja, natuurlijk geeft ze adresjes prijs, anders hebben jullie er niets aan. 😉

Klik hier voor het 1e artikel op Vrouwblog.nl
Klik hier voor het 2e artikel op Vrouwblog.nl