Wij presenteren: de 5 allerbeste accommodaties van Duitsland op basis van jullie reviews. Hotel, appartement, B&B, kasteel of vakantiehuis; hier is je verblijf sowieso succesvol.

5. Haus Alle Jahreszeiten Willingen, Willingen Sauerland

Vera en Bert komen al 11 jaar in dit appartementencomplex! Haus Alle Jahreszeiten Willingen is een Gouden Zoover Award-winnaar wat veel goeds belooft. We lezen in de reviews dat de eigenaren in mooie nieuwe spullen hebben geïnvesteerd, super!

Haus Alle Jahreszeiten Willingen

Haus Alle Jahreszeiten Willingen

4. Geerts am Fichtenweg, Winterberg Sauerland

We lezen in veel reviews dat dit een top wintersportaccommodatie is. Vlakbij de liften en ruim opgezet dus ideaal om al je spullen op te bergen. Familie de Kort sluit zijn review af met: ‘Wij gaan hier zeker nog eens terug, misschien al de komende zomer. Want ook in de zomer is het een paradijs voor actieve gezinnen.’

Geerts am Fichtenweg

Geerts am Fichtenweg

3. Schloss Möhren, Franken/Beieren

Als we de foto’s zien, willen we direct boeken. Iris schrijft: ‘Wat een gastvrijheid in in dit verrassend mooie stuk van Duitsland. We hebben genoten van ons verblijf in het prachtige jachtslot waar we iedere dag hebben mogen genieten van versgebakken brood, de prachtige natuur en de vriendelijkheid van de gastvrouw, Sandra de Greeff.’ Dat klinkt toch super?

Kasteel Schloss Möhren

Kasteel Schloss Möhren

2. Pension Landhaus Meine Auszeit, Bodenmais/Beieren

Heleen beschrijft haar verblijf als een ‘buitengewoon prettig verblijf‘ met de volgende recensie: ‘Prachtige locatie – kamer, badkamer en terras, ruim, mooi en super schoon – rust – voortreffelijk ontbijt – aandacht en behulpzaamheid van beide gastheren heb ik zeer gewaardeerd!’

Pension Landhaus Meine Auszeit

Pension Landhaus Meine Auszeit

1. Haus Waldeck, Moezel

Op nummer 1 staat deze fenomenale accommodatie met een 9,9! We zien dat het appartementencomplex een prachtig uitzicht heeft vanuit de kamers en lezen dat veel vakantiegangers hier graag weer eens terugkomen.

Appartement Haus Waldeck

Appartement Haus Waldeck

Ben jij enthousiast over deze of een andere accommodatie? Schrijf een review op Zoover en help andere vakantiegangers!

Vertrek nu zonder zorgen op autovakantie met ANWB Wegenwacht! Momenteel krijg je extra korting met deze unieke aanbiedingen en kortingscodes!

Wil jij kans maken op een wintersportvakantie t.w.v. €1.000 naar de Dolomieten in Italië? Schrijf dan nu een review en doe mee.

Uitgelichte berichten

Redactie