5 geweldige hotels in Egypte om aan de winter te ontsnappen

Redactie - 6 november 2018

5 geweldige hotels in Egypte om aan de winter te ontsnappen

Redactie - 6 november 2018

Wat helpt er beter tegen een herfst- of winterdip, dan het vooruitzicht van een vakantie naar de zon? Niks, toch? Dus, hoppa, schrijf tijdens de Zoover winterzoncampagne een review en maak kans op een winterzonvakantie voor twee personen t.w.v. 3.000 euro, aangeboden door Lavida Travel naar een bestemming die jij kiest. Een populaire winterzonbestemming is Egypte! Logeer je in een van deze 5 fantastische resorts en hotels in Egypte, dan ben je de winter zó vergeten.

Hotels in Egypte: Hotel Iberotel Makadi Beach Egypte

Hotel Iberotel Makadi Beach

Hotel Iberotel Makadi Beach is een 5-sterren resort in Makadi Bay, dat van jullie een mooie 9,1 krijgt. Het resort ligt aan een lang zandstrand en wordt omringd door exotische tuinen. De Rode Zee én de bergen zijn om de hoek. Alle 313 kamers hebben uitzicht op het strand, het zwembad of de tuin. ‘Wat was dat super’, schrijft vakantieganger Herpoelaert: ‘Nog nooit zo’n vriendelijke manager en zulk aardig personeel tegen gekomen op onze reizen. Goede keuken, nette kamer, verwarmd zwembad alles was ons hartje wenste.’ Heb jij al eens in dit heerlijke resort geslapen? Laat dan een review achter.

Hotels in Egypte: Hotel Iberotel Palace Egypte

Hotel Iberotel Palace

‘In één woord wow! Wat een geweldig hotel, we werden helemaal in de watten gelegd.’ Dat is de enthousiaste reactie van reviewer Kaily na haar verblijf in hotel Iberotel Palace in Sharm el Sheik. Ze is vooral tevreden over de hotelkamer, vanwege de minibar,  grote badkamer én omdat hij elke dag goed schoongemaakt wordt. Buiten de hotelkamers is er bij Iberotel Palace genoeg te beleven. Je kunt er onder andere zwemmen, paardrijden, jetskiën, kanovaren, tafeltennissen of gewoon een potje biljart spelen. Geen tijd om je te vervelen dus.

[article href=” http://www.zoover.nl/blog/ontdekken/excursies-in-egypte-die-je-niet-wilt-missen/”]

Hotels in Egypte: Hotel Jaz Makadi Oasis Egypte

Hotel Jaz Makadi Oasis

Een oase van rust én plezier, dat is hotel Jaz Makadi Oasis. Dit all-inclusive 5-sterren resort in Makadi Bay heeft 325 kamers, maar uit jullie reviews blijkt dat het de medewerkers toch lukt om iedereen een warm en welkom gevoel te geven. Vakantieganger Kia wil alweer terug: ‘Dit was mijn tweede keer in dit hotel en ik ga vaker terugkomen! Waarom? Omdat het eten in dit hotel fantastisch is, de kamer super proper, de ligging ideaal en het animatieteam geweldig!’ Spektakelstuk van het resort zijn de twee grote zwembaden die in de winter worden verwarmd. Zin in een borrel tijdens het pootjebaden? Die bestel je die lekker bij zwembadbar.

Hotels in Egypte: Hotel SUNRISE Romance Resort Grand Select

Hotel SUNRISE Romance Resort Grand Select

Tophotel, topvakantie, en fantastisch: het enthousiasme spat van jullie reviews over het adult only resort SUNRISE Romance Resort Grand Select in Hurghada af. Jan Poppe somt de pluspunten op: ‘Een schitterend hotel met een prachtig uitzicht op de Rode Zee. Behulpzaam en vriendelijk personeel, ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten is heerlijk en er is veel keus. De kamers zijn ruim en netjes en gratis wifi in de kamer.’ Wat wil je nog meer?

Een leuk uitstapje vanuit Hurghada: met een bootje naar de Giftun Islands. Anouk ging je voor en vond het geweldig: ‘Heel erg mooi! Prachtige foto’s kunnen maken en leuk kunnen snorkelen vanaf de boot. Het eten en drinken op het eiland was lekker!

Hotel The Cascades Spa & Thalasso

Hotel The Cascades Spa & Thalasso in Soma Bay scoort een mooie 9,4 op basis van jullie reviews. Tonny is een echte Egypteveteraan en kiest niet voor niets elke keer voor dit hotel: ‘Wij komen hier al twaalf jaar en hebben alle ups en downs van het toerisme in Egypte meegemaakt. Maar we blijven met veel plezier terugkomen vanwege de hygiëne, het personeel, de sfeer in het hotel, de rust en geweldige golfbaan!’ Paradepaardje van dit resort? De oogstrelende spa waar je je in een sprookje waant. Check het filmpje hierboven maar!

Wat is jouw lievelingshotel in Egypte? Schrijf een review en help andere vakantiegangers op weg!