10x lachen: opvallende, gekke en grappige reviews op Zoover

Eva - 20 juni 2021

10x lachen: opvallende, gekke en grappige reviews op Zoover

Eva - 20 juni 2021

Op Zoover staan meer dan 3.8 miljoen reviews. Dat is erg fijn, want jullie reviews helpen andere vakantiegangers bij het uitkiezen van hun volgende vakantie. We komen regelmatig langs opvallende of grappige reviews, die we graag met je willen delen! Lees je met ons mee?

1. Deze vakantieganger vond de liefde op vakantie

“Fantastisch Wil trouwen daar met [naam] 😍

Hallo ik ben met 2 vrienden naar Antalya gegaan en we hebben in verschillende appartementen gezeten en 1 week in [accommodatie] 5 sterren, super uitzicht gehad op zee en de mensen zijn zo vriendelijk daar allemaal. Echt een super mooi land. En heb mijn huidige vriend ontmoet daar.”

Deze vakantieganger vond de liefde tijdens haar vakantie in Antalya. Blijkbaar is Zoover naast vakantiewebsite en reviewplatform ook een datingwebsite! Zijn we uitgenodigd voor de bruiloft?

2. Een andere campinggast had een onprettige verrassing achtergelaten in de nacht

“Nooit maar dan ook NOOIT meer.

Bij aankomst vreselijke staplaats bij t zwembad, sanitair vreselijk ver en onwijs smerig. ’s Nachts stond er iemand tegen onze tent aan te plassen, het zwembad was een enorme tegenvaller, en recreatie en eten ook, na een nacht gebleven snel weer naar huis gegaan. Nooit meer.”

Blijkbaar vond een andere campinggast het sanitair ook te ver weg, want deze zag een tent als toilet aan.

Tent grappige reviews

3. Deze vakantieganger gaat voortaan op adult only vakantie

“Stomme kinderen

Was prachtig. Op den duur kom je bij een groot ondergronds meer. Je moet even zitten en dan komt er een bootje voorbij met mensen die een klassiek stuk spelen. Goede sfeer daar. Helaas allemaal jankende kinderen die er doorheen aan het gillen waren. Dat was ergerlijk.”

Dit pareltje kon niet ontbreken tussen de grappige reviews. Deze vakantieganger heeft een leuke excursie gehad, maar was niet gecharmeerd van de aanwezige kinderen.

4. Mis jij de Hollandse keuken ook zo op vakantie?

“Wintervakantie in Las Palmeras was goed

Voor de 4de maal in dit hotel verbleven, ben nog altijd zeer tevreden over Las Palmeras. Hadden een kamer met frontaal zeezicht gekregen op de 3e verdieping, de kamers zijn proper. Het personeel is altijd vriendelijk. Aan de receptie word je altijd in het Nederlands geholpen. Het eten is lekker en van goede kwaliteit. Doch en minpunt: er zou iets meer variatie moeten zijn van de keuze aardappelen bv gekookte aardappelen hebben we nooit gezien. En de ligging van het hotel is prima.”

Deze vakantieganger was te spreken over de accommodatie, maar mist toch een lekker Hollands gekookt aardappeltje bij het avondeten. Dat wordt in het vervolg een appartement, zodat de vakantieganger zelf aardappels kan koken!

Aardappels grappige reviews

5. Deze hotelmedewerker had wel hele bijzondere wenkbrauwen

“Het personeel bij de receptie is erg onvriendelijk, vooral de mevrouw met de vierkante wenkbrauwen.”

We weten niet wat er precies is gebeurd, maar deze vakantieganger is absoluut niet te spreken over de ‘medewerker met de vierkante wenkbrauwen’. Blijkbaar waren ze erg opvallend.

6. Een bijzondere vergelijking…

“Prachtig eilandje

Mooie dagtocht gemaakt vanuit Rhodos naar Symi. Heel mooi eilandje met typische huisjes als in een blokkendoos”

Wij zijn het roerend met deze vakantieganger eens dat Symi een prachtig eiland is, maar om het nou te vergelijken met een blokkendoos?

Blokkendoos

7. Deze vakantieganger houdt het kort en bondig

“Ontsla Chris!!!!!!!!!!!

Chris ontslaan!!!!!!!!!!!!”

Wie is Chris? Wat heeft Chris gedaan? Ongeacht het antwoord op deze vragen is deze vakantieganger was absoluut geen fan van Chris.

8. Wij zijn erg benieuwd naar het verhaal achter deze review

“K*t molen

Het was slecht heeeeeeeeeeeel slecht 👎🖕👎🖕👎🖕👎🖕

We weten niet wat de molen deze vakantieganger heeft misdaan, maar we willen graag weten welk verhaal achter deze grappige review zit!

Molen grappige reviews

9. Deze toerist houdt niet van andere toeristen

“Nooit meer

Een kapot eiland. Fira en Oia (de ‘parels’ van Santorini) doen in het beste geval denken aan een soort verrommeld Mont St. Michel: ooit mooi, maar nu verruïneerd door massa toerisme. […] Perissa is minder massaal, maar nu al -eerste helft van mei- hoor ik op mijn balkon, tot rond middernacht, van drie kanten deng-deng-deng-muziek, van strandterrassen op 100 tot 300 meter afstand.”

De vakantieganger had als toerist op Santorini veel te klagen over toeristen op Santorini. De muziek bij de strandtenten viel ook niet bepaald in de smaak!

10. Deze vakantieganger kon de gratis wekservice niet waarderen

“Locatie uitstekend om te fietsen en te wandelen. Bij het uitchecken hebben we wel gevraagd of ze de 2 hanen van de buren niet stiekem de nek kunnen omdraaien.”

De kippen waren blijkbaar erg luidruchtig op de vroege ochtend, waar deze vakantieganger niet al te blij om was.

Haan

Heb jij ook smakelijk gelachen om deze grappige reviews? Ga zelf opzoek naar nog meer gekke en grappige reviews op Zoover, of laat zelf een review achter voor een accommodatie of bezienswaardigheid die je hebt bezocht! Jouw review kan heel handig zijn voor andere vakantiegangers die opzoek zijn naar hun volgende vakantie.