Tips van Zoover: mega luxe in deze all inclusive accommodaties in Turkije

Tuti - 30 maart 2022

Tips van Zoover: mega luxe in deze all inclusive accommodaties in Turkije

Tuti - 30 maart 2022

Op zoek naar luxe all inclusive accommodaties voor jouw zonvakantie in Turkije? Ga eens helemaal over de top en dompel jezelf onder in luxe. In deze prachtige resorts is alles tot in de puntjes verzorgd. Het enige wat jij hoeft te doen, is relaxen op het privéstrand of ontspannen in de wellness. In dit blogartikel ‘Tips van Zoover: mega luxe in deze all inclusive accommodaties in Turkije’ lees je wat volgens ons de mooiste all inclusive resorts zijn in Turkije.

Tips van Zoover: mega luxe all inclusive Turkije

Hotel Granada Luxury Belek

Tijdens een vakantie in deze luxe all inclusive accommodatie in Belek zal het je aan niks ontbreken en word je helemaal in de watten gelegd! Vervelen is geen optie bij Granada Luxury Belek. Het resort heeft zelfs een mini pretpark. Naast de mooie zwembaden en faciliteiten voor kinderen kan je er verschillende sporten doen. Ahmet heeft hier zijn vakantie gevierd. Hij schrijft:

“Super leuk met de kinderen, overvloed aan zwembaden voor jong en oud. En dat ook weer met evenementen, wij hebben ons hier prima vermaakt een echte aanrader!”.

Tips van Zoover: mega luxe all inclusive Turkije Granada Luxury Resort
Wat een luxe!

De foto's van Granada Luxury Belek spreken eigenlijk voor zich. Net geen score van een 10, maar met een mooie gemiddelde score van een 9,6 beleeft iedereen een fantastische vakantie.

Aria Claros Beach & Spa Resort

Een andere all inclusive accommodatie in Turkije ligt aan een van de mooiste baaien van de Egeïsche Zee. In dit 5-sterrenresort maak je kennis met de prachtige natuur, geniet je van heerlijke stranddagen en van de warme temperatuur. Gun jezelf een zen moment en ga voor de ultieme ontspanning naar de wellness. Paula laat een mooie review achter, lees maar mee:

“Het hotel heeft een uitstekende mooie ligging! Het uitzicht is prachtig! Het is heel mooi ik kom elk jaar terug! Voor kinderen jong en oud het is een zwem paradijs!”

Tips van Zoover: mega luxe all inclusive Turkije
Een top verblijf

Zowel voor jong als oud is er genoeg te beleven. Hier kom je echt even bij en je kids hebben de tijd van hun leven. De gemiddelde score is een 9,6.

Hotel Saturn Palace

Zo’n twintig kilometer van Antalya vind je de luxe all inclusive accommodatie Saturn Palace. Ontdek zelf waar die Turkse gastvrijheid vandaan komt. Dit resort heeft een privéstrand, een wellness en je kan er de hele dag door heerlijk eten en drinken. Nóg meer luxe? Kies dan voor een jacuzzi op je privéterras. Over de top detail: op het complex staat zelfs een reuzenrad! Chantal verbleef hier in januari:

Het hotel was zeer goed. De service was echt super, heel aardig personeel. We hadden een goede 3-persoonskamer, die elke dag supergoed werd schoongemaakt en dan kregen we steeds nieuwe handdoeken. Personeel vroeg geregeld aan ons of alles naar wens was.”

Fantastisch hotel met goede service!

Meerder vakantiegangers keren terug. Geen wonder! Met een gemiddelde score van een 9,4 is het hier prima vertoeven.

Hotel Haydarpasha Palace

Bekijk de foto’s eens van dit prachtige vijfsterrenresort! Tijdens je vakantie in dit hotel aan de Turkse Rivièra zal het je aan niets ontbreken. De luxe all inclusive formule zorgt voor culinair genot, smakelijke snacks, verfrissende drankjes en verkoeling in een van de zwembaden. Deze familie heeft een hele fijne vakantie gehad in Turkije en schrijft deze review:

De service is geweldig, er wordt echt alles aan gedaan om je een mooie en onbezorgde vakantie te bezorgen. Al negen keer geweest maar nog steeds een van de beste hotels in Turkije.”

Oneindig veel plezier en ontspanning

Lees de reviews van eerdere vakantiegangers. Zij hebben al wat voorwerk gedaan en zijn erg te spreken over de hygiëne, service en kamers. De gemiddelde score van een 9,4 zegt genoeg!

Aska Lara Resort & Spa

In het Aska Lara Resort & Spa vind je alle ingrediënten voor een luxe all inclusive vakantie en dat voor het hele gezin. Comfortabele kamers, uitstekende service en een waterpark: aan de Turkse Rivièra wil je zijn! Net als deze familie die er steeds weer terug komt. Lees deze review maar:

“Voor de 6 x in dit heerlijke en zeer schone hotel. Wij zijn hier met onze kinderen de afgelopen 12 dagen geweest. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.”

Beste faciliteiten en service

Dit hotel scoort op bijna alle fronten een 10. Bekijk snel deze accommodatie en je hebt een top vakantie. De gemiddelde score is een mooie 9,3.

Eftalia Ocean Hotel

In dit blogartikel ‘Tips van Zoover: mega luxe in deze all inclusive accommodaties in Turkije’ mag hotel Eftalia Ocean niet ontbreken. Dankzij de uitgebreide all inclusive formule hoef jij je geen zorgen te maken over het eten en is er voor ieder wat wils! Anja heeft een geweldige vakantie gehad en schrijft:

“Erg fijn hotel, veel te doen en een geweldig kamer omgeving is fantastiche om te zien en de island is heel mooi.”

Gewoonweg fantastisch

Veel vakantiegangers gingen je voor naar Eftalia Ocean en beschrijven dat er voor vakantiegangers van alle leeftijden veel te beleven valt. De gemiddelde score is een 9,2.

Nog meer luxe voor een onbezorgde vakantie

Dit blogartikel ‘Tips van Zoover: mega luxe in deze all inclusive accommodaties in Turkije’ was slechts een greep uit ons totale all inclusive Turkije aanbod. Wil je meer inspiratie en even verder zoeken naar luxe en comfort? Op onze website vind je vast jouw favoriete accommodatie voor een fantastische vakantie.

BewarenBewaren

BewarenBewaren