Kaapverdië: all inclusive hotels voor elke vakantie

Redactie - 27 september 2017

Kaapverdië: all inclusive hotels voor elke vakantie

Redactie - 27 september 2017

Of je nu op huwelijksreis gaat of met je gezin eropuit gaat: Kaapverdië is voor iedereen leuk! Zoover tipt voor elke vakantie een all inclusive hotel op de Kaapverdische eilanden, beoordeeld door… jullie!

Honeymoon naar de Kaapverdische eilanden

Ga op huwelijksreis in Kaapverdië en verblijf bij all inclusive Hotel Riu Touareg, beoordeeld met een 8,5. Maes verbleef hier in augustus als newly wed, met partner natuurlijk: ‘Omdat het onze huwelijksreis kregen we een fles champagne op de kamer bij aankomst. Heerlijk eten bij de buffetten van de diverse restaurants. Indien men geen kinderen om zich heen wilt is het heerlijk vertoeven in het adults only gedeelte. Een aanrader ook voor mensen die van rust houden. Resort is erg groot en er is een animatieprogramma aanwezig. Vriendelijk personeel, iedereen zegt altijd gedag. De kamers werden elke dag leuk opgemaakt met diverse creaties op het bed.

Vakantie met kids

All inclusive Hotel Riu Funana, beoordeeld met een 8,3, is perfect voor een familievakantie. Linsey genoot hier afgelopen augustus met haar gezin: ‘Zeer goede ligging bij het prachige zandstrand. Wij hadden (2 volwassenen en 2 kids) een suite en die was top: het slaapgedeelte van de kindjes kon afgesloten worden met een deur, hele grote badkamer en goede bedden. Eten is zeker ok. De à la carte restaurants zijn een aanrader, wel tijdig reserveren. Het hotel zat vol en toch altijd plaats aan het zwembad. We hebben ook schildpadden gespot op het strand samen met ‘Elvis tour’ (vind je aan het strand). Zeer leuke ervaring! Sal is top. #nostress

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/algemeen/vakantie-kaapverdie/”]

Vriendenvakantie

Riu Karamboa heeft als cijfer een 8,5 gekregen en dit hotel is prima geschikt voor een vakantie met een groep vrienden, volgens F. Stevens die hier was in augustus dit jaar: ‘Super hotel vriendelijk personeel, lekker eten en drinken. Mooie goed onderhouden tuin en zwembad en een mooi strand waar je lange wandelingen kunt maken. Het is er zalig vertoeven. Wij willen allen zeker terug.’

Rustige all inclusive vakantie

Riu Palace Cabo Verde krijgt van jullie een 8,4 en is een perfect all inclusive resort voor wie rust wil, laat Janneke weten: ‘Mooi resort, voor ieder wat wils. Wij kwamen er voor de rust en die kregen we. Het eten is prima, de service net zo.

Strandvakantie Kaapverdië

Ultiem genieten op het strand, dat kan zeker in Kaapverdië. Partners P en W verbleven eerder dit jaar in Hotel Smartline Crioula, dat van jullie een 7,7 kreeg. ‘Vriendelijke Kaapverdianen, super stranden en azuurblauwe zee! Wij hebben genoten in Hotel Crioula. Perfecte ligging direct aan zee en op loopafstand van Santa Maria, of voor €2 met de taxi. Dit kleine, gezellig plaatsje heeft een prachtig strand, vele winkeltjes en vrolijke vrouwen op ‘De Pier’ die vers gevangen vis verkopen, met als hoofddoel “No Stress”. Er wordt (op emmers) getrommeld en gezongen en daarbij natuurlijk gedanst! Een aanrader voor de vakantieganger die van zon, zee, strand en een beetje cultuur houdt!

Heb jij ook een goede tip voor een all inclusive hotel in Kaapverdië? Laat dan een review achter voor andere vakantiegangers!

BewarenBewaren