Voor als je een vakantie naar onze oosterburen hebt gepland, maar last krijgt van keuzestress: deze accommodaties in Duitsland raden we van harte aan. Fijne vakantie!

Prümtal-Camping Oberweis

1: Prümtal-Camping Oberweis

In Rheinland-Falz vind je deze fijne camping, gelegen aan het stuwmeer van Bitburg, in een mooi wandelgebied.

Landal Warsberg

2: Landal Warsberg

Dit vakantiepark is gelegen hoog in de bergen, dus met een panoramisch uitzicht, en op loopafstand van Saarland (maar daar kun je ook per gondel naartoe!).

Hotel der Brabander

3: Der Brabander

In Winterberg ligt dit gemoedelijke hotel, waar veel activiteiten plaatsvinden, geschikt voor iedereen in het gezin.

Landal Wirfttal

4: Landal Wirfttal

Dit vakantiepark heeft een recreatiemeer, je kunt er je hond(en) mee naartoe nemen én voor een daguitje ligt het op een uur rijden van de leuke stad Bonn.

Hotel Am Fang

5: Hotel Am Fang

Lekker old school, dit hotel in Nordrhein-Westfalen. Volop wandelroutes in de omgeving, dus natuurliefhebbers kunnen er hun hart ophalen.

Camping Kirchzarten

6: Kirchzarten

De ideale camping om nieuwe vrienden te maken, voor jou en je eventuele kinderen, door de gezellige sfeer en de manier waarop het terrein is opgezet. Inclusief uitgebreide animatie, in de bosrijke omgeving van Zuid-Duitsland.

Landal Mont Royal

7: Landal Mont Royal

Een vakantiepark midden in de wijnvelden, wie wil dat nou niet? De bungalows zijn hier energieneutraal en er is een zwembad, maar je kunt ook verschillende leuke excursies ondernemen in de omgeving: van shoppen in Wittlich tot een wandeling langs de Moezel.

Schlosshotel Sophia

8: Schlosshotel Sophia

Een heerlijk uitzicht over het Sauerland vanaf deze aangename plek, waar je heel handig een all-inclusive boeking kunt doen.

Sauerland Alpin Hotel

9: Sauerland Alpin Hotel

Minder geschikt voor kinderen, maar voor volwassenen is dit hotel een heerlijk rustgevende plek. Inclusief sauna, en leuke historische stadjes in de buurt.

Haus Mona Lisa

10: Haus Mona Lisa

Typisch Duitsland: een pension. Dat is eigenlijk een soort Bed & Breakfast of een kleinschalig hotel, heel persoonlijk, zodat je goed de lokale sfeer kunt proeven. Dit exemplaar is een van de best beoordeelde op Zoover.

Hotel Grossfeld

11: Grossfeld

Een kleinschalig hotel, vlakbij Münster, Ossnabrück en Enschede, met een zwembad en een restaurant waar voor ieder wat wils is te vinden.

Ontbreekt er nog een topper in Duitsland is ons lijstje? Laat het ons weten in een reactie!

Uitgelichte berichten

Sara