Boeken maar! Dit zijn de mooiste hotels in Kemer

Redactie - 25 maart 2019

Boeken maar! Dit zijn de mooiste hotels in Kemer

Redactie - 25 maart 2019

Het Turkse Kemer heeft een prachtig strand, bruisend uitgaansleven en je kunt er heerlijk shoppen. Én het barst er van de waanzinnige accommodaties! De voorpret kan beginnen, zeker als je boekt bij een van deze mooie hotels in Kemer.

Op en top luxe in Hotel Crystal de luxe Resort & Spa

Laat jij je op vakantie graag in de watten leggen? Dan zit je in Hotel Crystal de luxe Resort & Spa helemaal goed.

Reviewer Wim Verhult somt alle pluspunten op: ‘Het personeel is vriendelijk, van laag tot hoog. Het eten is in buffetvorm en de keuze is er reuze. De bediening is enorm, het restaurant is schoon. De bar is goed voorzien van verschillende dranken en mixen, voor ieder wat wils. De kamers zijn groot met genoeg bergruimte, ook deze worden goed schoongehouden en regelmatig voorzien van schoon beddengoed en handdoeken. Tevens is er een fitnesscentrum, een binnen- en buitenzwembad en een heerlijke sauna en hamam. Kortom het is telkens een feest om in dit hotel ontvangen te worden!

Na alle ontspanning zin in wat actie? Het resort heeft een tennisbaan, tafeltennis, fitnessruimte, basketbalveld en je kunt er darten, of meedoen met een les aerobics of boccia.

[article href=”https://www.zoover.nl/blog/ontdekken/rondreis-turkije-highlights/”]

Kindvriendelijk Hotel Limak Limra

Plezier voor het hele gezin staat voorop in Hotel Limak Limra. De accommodatie bestaat uit vier gebouwen: het hoofdgebouw, het vakantiedorp Arycanda, Limra Park en Fame garden, speciaal voor families. In dit gedeelte voor gezinnen boek je een kamer met tussendeur voor heerlijk rustige nachten.

Voor de allerkleinsten zijn er speeltuinen, verschillende miniclubs en er is een een super gezellig animatieteam. Reviewer Jozef schrijft: ‘De animatie was in orde. Voor mensen met kinderen is dit zeker een aanrader!

Zo blijft er voor jou meer dan genoeg tijd over om te ontspannen in de sauna of het Turks bad, of te genieten van de zon op een ligbed op het terras. Genoeg zwembaden gezien? Dit resort ligt vlak aan het strand!

Adults only in Hotel Robinson Club Camyuva

Hotel Robinson Club Camyuva is de perfecte plek voor een trip zonder kids. Reviewer Hogenkamp noemt het zelfs ‘de beste kinderloze vakantie ooit! Overdag sporten, en ’s avonds party machen. Bovendien hebben ze elke avond een ander thema met als hoogtepunt the white night. Een lasershow, vuurwerk en de dansers waren gewoon fantastisch. Wij gaan volgend jaar terug!

De club ligt direct aan het strand, waar handdoeken, ligbedden en parasols voor je klaarstaan. Voor wat actie boek je een van de vele watersporten bij de locals aan de kust.

Tip: maak een uitstapje naar Yörükü Parki. Je waant je even in het bijzondere verleden van de regio in het nagebouwde nomadendorp.

[article href=”https://www.zoover.nl/blog/voorbereiding/wat-heb-ik-allemaal-nodig-voor-een-vakantie-naar-turkije/”]

Hotel Amara Dolce Vita

Waanzinnig uitzicht in Hotel Amara Dolce Vita

De ligging van Hotel Amara Dolce Vita is het absolute hoogtepunt van de accommodatie. Stel je voor: vanuit je luxe hotelkamer kijk je uit op de plek waar de Middellandse Zee en het Taurusgebergte bij elkaar komen. Omgeven door naaldbomen loop je zo naar de eigen baai van het hotel met een prachtig strand.

Je hoeft het resort eigenlijk niet eens te verlaten. Je vindt er verschillende winkels, een kapper, discotheek en het hotel heeft zelfs een eigen theaterzaal.

Reviewer Mark is fan van het eten in het hotel: ‘Zeer mooie plek om te settelen! Het is het eerste hotel in Turkije, waar ze elk diner bereiden met het eten uit verschillende delen van de wereld. Bedankt, Amara voor onze beste vakantie in Turkije. Ik denk dat we volgend jaar met onze ouders zullen terugkeren!

Heb jij al een van de hotels in Kemer gekozen? Deel je tips in de reacties!