Hotel-Resort Spaarnwoude mag zich met recht Stijger van de maand noemen. Het 4-sterren hotel – van hotelketen Fletcher Hotels – ging van een 6,77 naar een 7,83. Wij spraken Amanda Mohring, de hotelmanager.

Waardoor is jullie score zo verbeterd?

‘Mijn team en ik vinden het belangrijk om te weten hoe onze gasten ons hotel en gastvrijheid ervaren hebben. Mijn team en ik vinden het erg belangrijk om te weten hoe de gasten ons hotel en onze gastvrijheid hebben ervaren. Wij vragen bij de balie om feedback voor verbeterpunten. Ook geven we de gasten bij het uitchecken een kaartje van Zoover. mee, waarbij wij vragen of zij het leuk vinden om iets over Hotel-Resort Spaarnwoude te schrijven. Als hotelketen werken we veel samen met Zoover. We wonnen al vijf keer de award voor populairste hotelketen van Nederland en zijn nu weer genomineerd.’

Hotel Spaarnwoude

Speciaal aan jullie hotel, is…

‘De ligging van het hotel. Hotel-Resort Spaarnwoude ligt midden in een recreatiegebied met veel wandel- en fietsmogelijkheden. Ook is de prachtige kust per fiets gemakkelijk te bereiken. Het hotel is bovendien een ideale uitvalsbasis om de steden Amsterdam en Haarlem te bezoeken. Hotel-Resort Spaarnwoude is daarnaast een officiële trouwlocatie en beschikt over een ruime feestzaal en zeven vergaderzalen.’

Hoe zou je jullie hotel omschrijven?

‘Met prachtige natuur, het strand en mooie steden in de omgeving is Hotel-Resort Spaarnwoude de ideale uitvalsbasis voor een paar heerlijke dagen ertussenuit. Het hotel heeft een uitstekende keuken met een menukaart die in ieder seizoen wat lekkers te bieden heeft. Bij mooi weer is het op het terras van het restaurant heerlijk vertoeven.’

Hotel Spaarnwoude

Wat vind je leuk aan je job?

‘De diversiteit: je mag op alle afdelingen meedraaien. Het leukste blijft toch wel op deze locatie werken, wij zijn hier van alle markten thuis.’

Wat zeggen gasten over Hotel Spaarnwoude?

‘Dat is toch de ligging van het hotel, die vinden de gasten lekker centraal. Daarnaast zorgen onze medewerkers voor een warm ontvangst en een gastvrij verblijf.’

Hier kom je meer te weten over Hotel Spaarnwoude!

Hoe ziet jouw perfecte actieve vakantie eruit? Doe mee en maak kans op een actieve vakantie t.w.v. €1.500! Mede mogelijk gemaakt door Kras

Redactie

Redacteur