Zoover tipt dé super zomeraccessoire! Deze ongelooflijk grote unicorn past misschien niet op je balkon of stadstuin, maar je steelt sowieso de show op de camping. Het enige dat je nodig hebt is een tuinslang. Oké, en een hoop ruimte.

Gewoon, omdat het kan

We zien deze zomer nóg meer (te) gekke opblaasartikelen dan vorig jaar. Denk aan ijsjes, pizzapunten, flessen wijn of volledige eilanden waar je met al je vrienden op kunt dobberen. Nu is er ook de mega unicorn.

Unieke feature

Aan verkoeling geen gebrek, want de unicorn heeft naast zijn formaat, nog een te gekke feature: namelijk een ingebouwde sprinkler! Je hebt dus al schaduw vanwege het enorme formaat (bijna 2 meter hoog), maar daarnaast heb je dus ook nog dikke waterpret! Sluit je tuinslang aan op het dier en de verkoeling kan beginnen. Het dier kost 68 euro en is hier te koop.

Welke opblaasbare accessoire is jouw hit deze zomer? Laat het ons weten in de comments.

Oversized unicorns? Yes please! Bij Aliexpress shop je nu de leukste must-haves nog goedkoper met deze coupons en kortingscodes!

Zin in meer vakantie-inspiratie? Volg Zoover ook op Instagram.

Redactie

Redacteur