De review van Andrea voor Hotel Landgoed Woudschoten

Redactie - 27 oktober 2017

De review van Andrea voor Hotel Landgoed Woudschoten

Redactie - 27 oktober 2017

Sommige van jullie reviews zijn zó goed dat we ze graag persoonlijk bij de betreffende accommodatie afleveren. Gewoon, omdat we gek zijn op confetti strooien! Deze week gingen we op pad met de review van Andrea Heltzel voor Hotel Landgoed Woudschoten. Ze geeft haar ‘heerlijke kamer met zicht op het bos‘ een dikke 9. Tijd om langs te gaan bij Landgoed Woudschoten!

Hotel Landgoed Woudschoten

Van het vriendelijke personeel aan de receptie, de fijne ruimte voor koffie en lounge tot het ontbijt en de omgeving: volgens Zoover Reviewer Andrea is alles prima geregeld bij Hotel Landgoed Woudschoten. Niet alleen is de omgeving ideaal voor een wandeling of een fietstocht, zelfs als je geen zin hebt om uit je bed te komen, zit het goed met de natuurbeleving. Volgens Andrea spot je de parelhoenders en konijntjes namelijk gewoon vanuit je hotelkamer.

Hotel Landgoed Woudschoten ligt midden in de bossen van Zeist en is volgens jullie een fijne uitvalsbasis om de omgeving van Utrecht te verkennen. Huur een fiets bij de receptie en je staat in zo’n 45 minuten in de Utrechtse Oudegracht. Of ga voor een weekend lang genieten van het gigantische landgoed. Het ontbijtbuffet staat er voor je klaar en je kunt er ook prima terecht voor een kopje koffie of een romantisch diner.

Ook Andrea’s mede-reviewers werden erg blij van hun weekendje weg op Hotel Landgoed Woudschoten. Samen geven jullie het hotel een 8,6.

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/tips-van-een-local/60-seconden-in-utrecht-verwarmde-terrassen-in-de-domstad/”]

Heb jij overnacht in Hotel Landgoed Woudschoten? Voeg ook jouw review toe!