Poll: wat is het beste kunstmuseum van Nederland?

Redactie - 15 oktober 2018

Poll: wat is het beste kunstmuseum van Nederland?

Redactie - 15 oktober 2018

De Nationale Kunstweek komt er weer aan en wij zijn benieuwd welk kunstmuseum jouw favoriet is. In deze musea kun je urenlang slenteren en genieten van al het moois. Ligt jouw favoriete museum iets verder van huis? Dan kun je er gelijk een gezellige stedentrip van maken.

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/toplijstje/bijzondere-hotels-nederland/”]

Vorig jaar bleek uit onze poll dat met 24% van de stemmen het Centraal Museum in Utrecht zichzelf het populairste kunstmuseum van Nederland mocht noemen. Wij zijn benieuwd naar het populairste kunstmuseum van dit moment. Laat het ons weten in de poll hieronder!

Hieronder een selectie van twintig musea. Mist jouw favoriete kunstmuseum? Stuur een berichtje via een reactie, dan voegen wij ‘m toe.

[zpoll href=”http://www.zoover.nl/blog/zoover_polls/poll-wat-is-het-beste-kunstmuseum-van-nederland/”]

Wist je dat het 10 t/m 18 november Nationale Kunstweek is? Bezoek jij in deze periode een museum, atelier of galerie?

[zpoll href=”http://www.zoover.nl/blog/zoover_polls/poll-bezoek-jij-de-nationale-kunstweek/”]

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/tips/5x-romantische-bed-breakfasts-voor-een-weekendje-weg/”]