Nu de voorjaarsvakantie van 2020 er aan komt, begint die eeuwige vraag ook weer te borrelen: ga je voor zon of sneeuw? De Zoover redactie biedt hulp! Hierbij een selectie van toffe zonbestemmingen in februari EN trendy wintersportlocaties. Nu alleen nog even kiezen…

Kaapverdië - Riu Touareg

Zonnig, zonniger, zonnigst

Een week chillen op de Canarische Eilanden iets voor jou? Of toch meer in voor een Caribisch eiland tijdens jouw voorjaarsvakantie 2020? Van Lanzarote tot Bonaire: Zoover heeft een database vol droomplekken.

Wat dacht je bijvoorbeeld van een all-inclusive vakantie bij het Riu Touareg Resort op Kaapverdië? ‘Een fata morgana die werkelijkheid wordt’ , schrijft een van de reviewers over dit populaire resort.

Voorjaarsvakantie 2020 - Zanzibar

Voorjaarsvakantie van 2020 in de zon

Behalve dat fijne resort op Kaapverdië, zijn de volgende zonbestemmingen in februari ook aanraders:

Meer inspiratie voor je voorjaarsvakantie in de zon? Check ook ons blog met 12x zonzekere en warme bestemmingen.

Voorjaarsvakantie van 2020 - Zweden

Trendy wintersportlocaties

Zo’n palmstrand en warme zeebriesjes liever inruilen voor spectaculaire pistes, wollen truien en apfelstrüdels? Eén blik op al die trendy wintersportlocaties waar de reviews voor binnenstromen, en we begrijpen het volledig. Onze tip voor de voorjaarsvakantie van 2020? Check de verborgen toplocaties in Europa! Boek een knusse stuga in Zweden of  ga voor een betaalbare skivakantie nabij Zagreb, Kroatië.

Check ook ons blog met onbekende skigebieden en ga voor een verrassende voorjaarsvakantie dit jaar.

Uitgelichte berichten

Sylvia