Zoover Travel Lounge – Hoe werkt het

- 25 februari 2011

Zoover Travel Lounge – Hoe werkt het

- 25 februari 2011

De Zoover Travel Lounge is een online discussie die elke week op vrijdag om 15.00u wordt georganiseerd en altijd een thema met betrekking tot vakantie/reizen heeft.

Voordat de discussie begint wordt er een onderwerp gekozen. Tijdens de ZNL zal er door ons iedere 10 minuten een stelling of vraag die betrekking heeft op het gekozen thema worden gepost op de Facebook pagina van ZNL. In totaal worden er 6 stellingen behandeld. Iedereen kan daar dan op reageren.

Waarom zou ik meedoen?

Hopelijk kunnen we op deze manier mooie en interessante discussies op gang brengen die iedereen ook wat opleveren in de vorm van tips, nieuwe informatie of inspiratie.

Als de Zoover Travel Lounge is afgelopen zal er door ons een verslag worden geschreven waarin alle discussies worden behandeld. Zo ontstaat er dus elke week een mooi naslagwerk rond een bepaald thema waar iedereen iets aan heeft. Dit artikel zal op ons weblog geplaatst worden. Aan het einde van dit artikel staan links naar alle eerdere verslagen.

En natuurlijk is reizen en vakantie altijd een leuk discussie onderwerp! Al is het alleen al om even lekker weg te dromen bij de gedachten aan dat parelwitte strand of die inspirerende stad.

Wanneer is de Zoover Travel Lounge?

We beginnen elke vrijdag om 15.00u met de eerste stelling. Iedereen met een Facebook account is uitgenodigd om mee te doen. Nodig ook je vrienden en kennissen uit om mee te doen, want hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Weet jij ook nog een leuk thema of onderwerp wat gericht is op vakantie of reizen? Zou jij graag willen dat dit onderwerp/thema wordt besproken in een van de ‘Travel Lounges’? Laat het ons weten door een berichtje op de Facebook pagina of onder dit weblog artikel.

Tot vrijdag!

Verslagen Zoover Travel lounge: