Zoover NL Travel Lounge Editie 6 – Vakantieliefde

- 17 februari 2011

Zoover NL Travel Lounge Editie 6 – Vakantieliefde

- 17 februari 2011

Vorige week hebben we weer een geslaagde editie van de Zoover Travel Lounge op Twitter gehad (het verslag lees je hier: http://weblog.zoover.nl/vakantieonderzoek/verslag-zoover-travel-lounge-5-%E2%80%93-griekenland-2/) . Ook deze week vindt er weer een Zoover Travel Lounge plaats. Deze keer is het onderwerp Vakantieliefde.

LET OP: de hashtag is veranderd. Vanaf nu zullen we #ZNL (Zoover NL) gebruiken. Dit omdat onze Italiaanse variant ook #ZTL gebruikt en er dus berichten door elkaar kunnen gaan lopen, wat niet handig is voor het overzicht.

Wat is de Zoover Travel Lounge?

De Zoover Travel Lounge is een online discussie op Twitter die elke week op een bepaald tijdstip wordt georganiseerd en altijd een thema met betrekking tot vakantie/reizen heeft.

Voordat de discussie begint wordt er een onderwerp gekozen. Tijdens de #ZNL zal er door ons iedere 10 minuten een stelling of vraag die betrekking heeft op het gekozen thema worden getweet. Iedereen kan daar dan op reageren en gebruikt in zijn tweets de hashtag #ZNL.

Waarom zou ik meedoen?

Hopelijk kunnen we op deze manier mooie en interessante discussies op gang brengen die iedereen ook wat opleveren in de vorm van tips, nieuwe informatie of inspiratie.

Als de Zoover Travel Lounge is afgelopen zal er door ons een verslag worden geschreven waarin alle discussies worden behandeld. Zo ontstaat er dus elke week een mooi naslagwerk rond een bepaald thema waar iedereen iets aan heeft. Dit artikel zal op ons weblog geplaatst worden. Een voorbeeld artikel vind je hier: http://weblog.zoover.nl/vakantieonderzoek/zoover-travel-lounge-vakantie-gevaren/

En natuurlijk is reizen en vakantie altijd een leuk discussie onderwerp! Al is het alleen al om even lekker weg te dromen bij de gedachten aan dat parelwitte strand of die inspirerende stad.

Wanneer is de Zoover Travel Lounge?

Vrijdag 18 februari zal de zesde #ZNL plaatsvinden. We beginnen om 15.00u met de eerste stelling. Iedereen met een twitteraccount is uitgenodigd om mee te doen. Nodig ook je vrienden en kennissen uit om mee te doen, want hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Het onderwerp van vrijdag 18 februari zal zijn:

“Vakantieliefde”

Je kunt een vraag of stelling indienen in de reacties onder dit artikel. De beste zullen we vrijdag behandelen.

Heb je geen twitteraccount? Dan kun je hier alles volgen: http://www.tweetgrid.com/grid?l=2&q1=%23znl&q2=from:zoover&q3=zoover (bovenaan de pagina kun je via een menu waar ‘Any language’ staat, kiezen voor ‘Dutch’)

Tot vrijdag!