- 19 april 2010

- 19 april 2010

zwembadjeDe meivakantie staat weer voor de deur: een perfecte gelegenheid om er een lekker weekje tussenuit te gaan. Een reisje naar België is dan bijvoorbeeld een goede optie. Op Zoover vind je de allerbeste accommodaties, maar ook onder andere hotels, vakantieparken en campings in België waar je beter niet heen kunt gaan. Hier vind je de vijf slechtst beoordeelde accommodaties in België. Alle accommodaties zijn minimaal 25 keer beoordeeld.

Top 5 slechtst beoordeelde accommodaties in België

1. Bed and Breakfast: Domaine du Chien (4,6)

Maatje schrijft: “De kamer was klein en de douche en wc waren open op deze kamer. Nergens was plaats om onze kleren neer te leggen. Dat je kamer niet op slot kan vind ik ook waardeloos. In een woord waardeloos.”

2. Hotel: Capitole *** (5,1)

“Kamer was schrikbarend slecht wat een oude zooi. Een zeer kleine badkamer met toilet. Douche met laag douchegordijn dat niet helpt waardoor na het douchen alles kleddernat is. Volgens de informatie was er een haardroger en een minibar. Deze hebben wij niet gevonden,” schrijft Miranda.

3. Camping: Jagershof-Kerlinga (5,3)

Inge stelt: “Camping de Jagershof in Bredene heerst een grote onvriendelijke sfeer. Bovendien is het personeel ontzettend ongastvrij. Kwaliteit voor de gasten wordt hier niet geleverd. De entertainers van de Animatie Compagnie doen hun best hun gasten te vermaken, maar krijgen hier geen waardering voor en worden niet gestimuleerd door het personeel.”

4. Camping: Klein Strand (5,4)

“Camping zag er vervallen uit. Brochure gaf een andere indruk. Contact gehad met verhuur organisatie en alles lag aan onze belevingswereld! Personeel was wel erg vriendelijk. Toen wij vertelde dat wij de camping voortijdig gingen verlaten snapte ze dat direct!!!(???),” aldus een teleurgestelde familie.

5. Hotel: Albert II** (vh George V) (5,5)

Kirsten geeft het hotel net een voldoende: “We konden bij de reservering invoeren of we twee enkele bedden wilden of een tweepersoon. En kregen zonder terugmelding het tegenovergestelde. Alle kamers waren blijkbaar bezet. Wij hadden zowat het kleinste kamertje van het hotel. Als we de eur open deden moesten we het bed zowat verschuiven. Bovendien rook het er niet al te frisjes en was het uitzicht op de muur ook…’geweldig’.”

Op Zoover staan ruim 4200 accommodaties in België, waarvan heel veel die ook goed zijn beoordeeld. Zelf in België geweest en een goede of slechte ervaring? Schrijf je beoordeling op Zoover.