Multifunctionele slaapzakheadVroeger ritsten we onder het mom van romantisch kamperen de  slaapzakken nog wel eens aan elkaar. Tegenwoordig nemen we gewoon het hele dekbed mee voor op ons 2 persoons-megaluchtbed, wat soms maar net in het tentje past. Maar nu is er een nieuwe generatie: de ‘Sexy Hotness Sleeping Bag’.

Naam doet tekort
De naam ‘Sexy Hotness’ zegt het al, ideaal voor liefdeskoppels. Echter doet deze naam de multi-functionele slaapzak tekort. Er zitten namelijk veel meer voordelen aan deze hippe roze-blauwe sleeping bag. Met de sexy naam richten de bedenkers zich vooral op jonge vrijgezelle kampeerders. Maar naast het feit dat de warme slaapzak ideaal is om in te knuffelen en de liefde te bedrijven, beschikken de hippe roze-blauwe slaapzakken over  meer handige functies.

Nachtelijk toiletbezoek
Zo zitten er onderin ingebouwde pantoffels en kun je de slaapzak tussen je benen open ritsen. Een nachtelijk toiletbezoek is ineens stukken minder vervelend, want je hoeft je slaapzak niet meer uit! Je armen kun je er aan de zijkanten uitsteken zodat de slaapzak niet omlaag glijdt, het wordt dus een soort oversized overall. Twee handige zakken sieren de voorkant en subtiele plaatjes sieren de binnenkant, die ook nog eens ter inspiratie dienen voor verliefde stellen, ze zijn namelijk afgeleid van de kama sutra.

Dan heb je ook wat!
Kamperen wordt dus een groot feest met deze hippe, multi-functionele slaapzak en je kan zoveel slaapzakken aan elkaar ritsen als je wilt. Wil je er een aanschaffen, dan ben je 117 euro kwijt. Maar dan heb je ook wat!

Wat vind jij van deze vakantiegadget?

Bron: Alitedesigns.com

Multifunctionele slaapzak3        Multifunctionele slaapzak         Multifunctionele slaapzak5

Maak nu bij Zoover 2x kans op een vakantie in Frankrijk bij RCN Vakantieparken!

Redacteur

28 juli - 2010