Top 10 best gewaardeerde campings van Nederland met zwembad

Redactie - 17 mei 2017

Top 10 best gewaardeerde campings van Nederland met zwembad

Redactie - 17 mei 2017

Zoek jij nog een fijne camping voor een weekendje weg of de zomervakantie? Wij hebben de tien best gewaardeerde campings in Nederland met een zwembad voor je op een rij gezet. Gebaseerd op meer dan 6.000 reviews. Kijk snel of er iets leuks voor jou tussen zit!

Neem jij liever een duik in de zee of een meertje? Dit zijn de 23 beste campings aan zee.

Camping De Kuilart

10. De Kuilart – Koudum

Camping De Kuilart ligt aan het, hoe kan het ook anders, Kuilart meer. Een vakantie hier is dan ook vaak in combinatie met watersport of vissen. Zo ligt er zelfs een haven aan deze camping, hoe leuk is dat! Niet voor niets krijgt deze 5-sterren camping een mooie 7,5. Zo schrijft Philip:

“Bungalow was ruim en netjes. Lekker gegeten in het restaurant, bijzonder vriendelijk personeel. Mooi schoon park, mooie omgeving, waar we heerlijk gefietst hebben.”

Vakantiepark EuroParcs Resort Zuiderzee

9. Oostappen Rivièra Beach – Biddinghuizen

Van luxe stacaravans tot je eigen tent. Camping Oostappen Rivièra Beach heeft het allemaal. De camping krijgt van jullie een 7,9 als gemiddelde. Zoover beoordelaar Manon vindt het een echte aanrader:

“Zo leuk verblijf gehad. Als ik de reviews lees klopt het ook wat ik zelf heb ervaren. Binnenkomst was vriendelijk, schone en moderne woning en het eten is lekker. Echt een aanrader!”

Camping Oriental Valkenburg
8. Camping Oriental Valkenburg

Een familievakantie in eigen land vier je op camping Oriental in Berg en Terblijt. Met de grote speeltuin, het zwembad en het enthousiaste animatieteam is dit een ideale camping om met kinderen naartoe te gaan. Ga rodelen in Valkenburg, fietsen in de natuur of een dagje naar Maastricht. Met een gemiddelde score van een 8,0 zit je hier helemaal goed!

Bekijk Camping Oriental Valkenburg

Camping It Wiid

7. It Wiid – Eernewoude

Op 5-sterren Camping ‘t Wiid in Friesland verblijf je in een huisje aan het water of gewoon met de eigen tent of caravan. Gemiddeld krijgt de camping een 8,1 van jullie! Tip: huur een bootje bij je verblijf. De omgeving leent zich perfect voor actieve uitstapjes als varen, fietsen, kanoën en wandelen. De eerste review die we zien:

“Nette huisjes op ruime percelen aan open vaarwater. Ook in de winter is het er prachtig. Zeer gastvrij.”

Camping De Wiltzangh

6. De Wiltzangh – Ruinen

Camping De Wiltzangh ligt midden in de natuur! Dus als je van groen houdt en graag lange wandelingen maakt, is dit de perfecte camping voor jou. Deze camping krijgt een 8,4 dankzij de mooie knusse huisjes en perfecte ligging. Niet gek dat deze in de top 10 staat van beste campings in Nederland met zwembad! Mirjam komt graag terug en schrijft:

“Wij komen al 25 jaar op dit mooiste vakantiepark van Nederland. Altijd heerlijk tot rust komen en zeer gastvrij personeel.”

Camping Osebos
5. Camping Osebos

Vanaf Camping Osebos vlakbij Gulpen heb je een fantastisch uitzicht over de Limburgse heuvels. De kinderen vermaken zich uitstekend bij de speeltuinen of de enthousiaste animatie na een ontbijt met vers afgebakken broodjes. Verken zeker de groene natuurlijke omgeving of bezoek gemoedelijk Gulpen en historisch Maastricht. Met een score van een 8,5 zit je hier sowieso goed!

Bekijk Camping Osebos

Camping Ter Spegelt

4. Camping Recreatiepark TerSpegelt – Eersel

Camping Recreatiepark TerSpegel in Eersel is een walhalla voor kinderen dankzij de kinderboerderij, recreatieplas met airtrampoline en de vele klim- en klautermogelijkheden. Deze vakantieganger is erg enthousiast over zijn verblijf:

“Voor jong en oud is hier van alles te doen, ook als het weer wat minder is kun je er leuke binnen activiteiten doen. De prachtige ligging van de velden en mooie plaatsen aan een groot water waar je in de zomer heerlijk kunt afkoelen, en waar kinderen zich uitstekend kunnen vermaken op de buiten glijbanen. Alom het is er heerlijk vertoeven.”

Camping Kampeerdorp De Zandstuve

3.Camping Kampeerdorp De Zandstuve – Hardenberg

We zijn aangekomen bij de drie populairste campings van Nederland. Met een 8.8 staat Kampeerdorp De Zandstuve op de derde plek! Het is niet zomaar een camping, maar zoals de naam al zegt een compleet dorp. Slaap midden in de natuur en geniet samen met de kids van het zwemparadijs, het indoor speelkasteel en de vele speeltuinen. Bezoek een van de pretparken in de buurt of maak prachtige wandelingen in het Vechtdal. Patrick heeft optimaal genoten van zijn verblijf en schrijft:

“We hebben enorm genoten van ons verblijf op deze erg kindvriendelijke camping. De animatie was top, maar ook het zwembad en onze accommodatie. Wij komen hier zeker terug, want onze kinderen hebben een erg leuke tijd gehad en ze praten er nu nog over en de liedjes van Cobus galmen met regelmaat nog door onze woonkamer.”

Camping De Molenhoek
2. De Molenhoek - Kamperland

Met een 8.8 staat Camping De Molenhoek in Kamperland op de tweede plek! De Molenhoek biedt veel plezier voor jong en oud. De animatie verzorgt regelmatig activiteiten in thema en in de weekenden is er vaak livemuziek. Op familiecamping De Molenhoek kun je lekker eten in de brasserie. Het zwembad is fijn voor een verfrissende duik

Bekijk Camping De Molenhoek

Camping De Norgerberg

1. Camping De Norgerberg – Norg

De populairste Nederlandse camping met een 9,3 is… De Norgerberg in het Drentse Norg! Een gemoedelijke en groene camping midden in de natuur. Bezoekers zijn vooral te spreken over de vele activiteiten op en rondom de camping en mooie omgeving.

“Een rustige camping met uiterst vriendelijk personeel. Een gevoel van welkom! Superschoon sanitair, dat de hele dag werd onderhouden. Voor iedere plek werd een campingkleed beschikbaar gesteld; heel bijzonder!”

Dit waren de top 10 best gewaardeerde campings in Nederland met zwembad! Vergeet je zwemkleding niet 😉