Pieter Dobbelaar uit Nootdorp heeft met zijn review van het Museum Serajah Jakarta een Traveltroef.nl reischeque t.w.v. €2000,- gewonnen! Hij liet zijn review achter tijdens de Kraak de Koffer actie, waarbij iedereen die een review plaatste kans maakte op een nieuwe Weber BBQ of reischeque.

Wij gingen langs bij Pieter om hem de cheque te overhandigen en natuurlijk te vragen hoe zijn reis door Indonesië was.

Schermafbeelding 2016-05-18 om 16.54.55

Review voor het Museum Serajah
Pieter won de reischeque met zijn review voor het Museum Serajah in de Indonesische hoofdstad Jakarta. ‘Leuk en interessant om meer over de Nederlandse geschiedenis te leren in dit museum’, schreef hij in zijn review. ‘We kregen een rondleiding door een zeer vriendelijke Nederlandse gids.’

Nadat Pieter zijn review had achtergelaten kreeg-ie te zien dat hij de reischeque t.w.v. €2000,- had gewonnen. ‘Ik geloofde het eerst niet, maar wat een leuke verrassing!’

Schermafbeelding 2016-05-19 om 14.00.11

‘Op Zoover.nl kijken is een ritueel geworden’
We vroegen Pieter of hij vaker op Zoover.nl komt. ‘Het is een ritueel geworden. Ik laat altijd een review achter als ik ergens geweest ben.’ Ook liet hij ons weten vaak op Zoover.nl te kijken en reviews van anderen te lezen als-ie ergens op reis gaat.

Dat was vooral erg handig tijdens zijn reis door Indonesië, waarbij hij in verschillende hotels verbleef. Bekijk hieronder nog een aantal foto’s van Pieters reis.

Winnaars van de barbecue
Naast de reischeque is ook de nieuwe Weber BBQ een aantal keer gewonnen na het achterlaten van een review. Benieuwd of jij er eentje hebt gewonnen? Hieronder alle winnaars.

Evert Jan en Arina Loen uit ‘s-Gravenzande
Mark Kerstens uit Bergeijk