Kathleen Maakt De Zoover Vakantiefoto Van Het Jaar 2016

Redactie - 30 november 2016

Kathleen Maakt De Zoover Vakantiefoto Van Het Jaar 2016

Redactie - 30 november 2016

Een maand lang zijn we op zoek gegaan naar de mooiste, leukste of grappigste vakantiefoto van het afgelopen jaar. Iedereen kon een foto uploaden via onze Facebook-app. En dat deden jullie massaal. Bedankt daarvoor!

Alle deelnemers maakten kans op een wintersportreis voor twee naar Kirchberg + de winnende foto voor op de muur of een overnachting in een NH hotel in Nederland naar keuze. En de winnaars zijn…

[article href=”http://weblog.zoover.nl/bijzonder/zo-ziet-wereld-eruit-ogen-piloot-christiaan/”]

Kathleen van Schorisse – Oostenrijk
Gefeliciteerd Kathleen! Met haar foto heeft ze de wintersportreis voor twee gewonnen. Ook ontvangt ze de winnende foto geprint op canvas voor aan de muur dankzij Pixum!

De jury was erg te spreken over deze foto. “Perfecte timing, mooi licht en top compositie met bevriezing. De expressie van het jongetje zegt genoeg!”, zei jurylid en fotograaf Claire Droppert over de foto.

Kathleen maakte de foto op wintersport in het Oostenrijkse Bad Leonfelden. “Mijn man is een grote fotofreak, en om de tijd te doden maak ik ook wel eens foto’s. Zelden betere dan die van hem, maar deze keer is het me gelukt!”, zegt Kathleen zelf over de foto. Op de foto is het zoontje van kennissen te zien met wie Kathleen op dat moment in de sneeuw op vakantie was .

winnaar

[article href=”http://weblog.zoover.nl/fotografie/10x-prachtige-fotos-zoover-vakantiefoto-jurylid-claire/”]

Eric T’Kindt – Myanmar
Met deze geweldige foto, gemaakt in Myanmar, wint Eric de overnachting voor twee in een NH hotel naar keuze. “Zo’n foto maken stond al een tijdje op mijn verlanglijst!”, zegt Eric. Zijn gids ter plaatse regelde een perfect moment om de foto te maken. Eric besloot de foto gelijk in te sturen voor de Zoover Vakantiefoto van het Jaar actie!

Eric maakte een indrukwekkende reis door Myanmar. “We verbleven vooral bij locals, om zo de plaatselijke middenstand een beetje te steunen.” Het maakte de reis ook een stuk mooier en origineler.

Bedankt voor het insturen
Wij bedanken iedereen voor het insturen van zijn of haar vakantiefoto van het afgelopen jaar. Er zaten leuke, mooie en grappige foto’s tussen! Hieronder een kleine selectie van alle ingestuurde vakantiefoto’s.