Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar mijn vakantie begint in het vliegtuig. Bij een lange vlucht laat ik me wakker maken voor eten & drinken. Ja, dit vraag ik aan het personeel. En ja, ik begin mijn vakantie met een biertje. Bij een ochtendvlucht kun je dat weer recht praten door iets over tijdsverschil te roepen.

Nu is er iets moois!

Op Instagram bestaat een account dat zich volledig richt op vliegtuigmaaltijden en de waardering ervan. Zoiets als Zoover, maar dan voor eten in de lucht. Iedere foto toont een nieuw dienblad vol vliegtuigeten en stelt het account de vraag ‘op een schaal van 1 tot 10, hoe ziet het eruit?’. Ook deelt het account op welke vlucht, bij welke maatschappij en in welke klasse de foto is genomen. Benieuwd naar wat voorbeelden? Scroll snel verder.

Handig

Zit jij regelmatig in het vliegtuig of ben jij bezig met het plannen van je volgende vliegtrip? Dan is dit profiel zeker een aanrader. Momenteel kun je 322 maaltijden bekijken en reviewen, maar daar komen vast en zeker snel meer bij! En als je dan toch op Instagram zit, volg dan ook gelijk Zoover!

Uitgelichte berichten

Lieneke