Zit jij ook iedere zomer aan de buis gekluisterd en volg jij Martine en haar schare (35!) kampeerders tijdens de afleveringen We Zijn er Bijna? 22 juli gaat het nieuwe seizoen van start en Zoover gaat uitgebreid verslag doen van de avonturen in de… Balkan!

We Zijn er Bijna in de Balkan

Na Italië, Griekenland, Spanje, Portugal, Roemenië en Bulgarije en Ierland, zijn nu de Balkan-landen aan de beurt. De route ziet er als volgt uit en verloopt via Montenegro, Bosnië en Albanië.

Bron: www.acsireizen.nl/bosnie-montenegro-albanie/

De reis start in Zagreb in Kroatië. Hier komt iedereen op eigen gelegenheid aan. Van daaruit vertrekt de karavaan langs Sarajevo en Mostar in Bosnië-Herzegovina. Via Montenegro en Albanië bereikt de groep weer de Adriatische Kust en reist zo door Kroatië.

Campings in de Balkan

Tips voor jouw eigen Balkan-trip? Zoover selecteerde 5 fijne campings langs de route:

Kroatië:

Deze parel in Dalmatië krijgt gemiddeld een 9,2 en bijna alle plekken hebben zeezicht, schitterend! Op naar Camping Nevio.

Bosnië-Herzegovina:

Een goede uitvalsbasis voor de trekpleister Mostar? Dan kun je goed op Camping Aganovac River Camp terecht. Met een gemiddeld cijfer van een 9,4 kun je hier goed verblijven!

Montenegro:

Camping Autocamp Naluka krijgt gemiddeld een 8,4 en ligt aan het water. Wat een geweldige plek om van de groene natuur te genieten!

Albanië:

Camping Lake Shkodra Resort staat bekend om de ruime kampeerplaatsen en de ligging direct aan het meer. Met een 9,5 gemiddeld een geweldige camping!

Camping Aganovac River Camp in Bosnië-Herzegovina

5 vragen aan Martine van Os (presentatrice We Zijn er Bijna)

Alvast een beetje voorpret? Bekijk dan deze video met presentatrice Martine!

Hoe, wat en wanneer?

Vanaf maandag 22 juli kun je wekelijks (6 afleveringen) kijken naar We Zijn er Bijna via NPO1 om 21.15 uur. Veel kijkplezier!

Schrijf een review en maak kans op een reischeque t.w.v. €400!

Uitgelichte berichten

Redactie