Heb jij het al gehoord? Thassos is dé nieuwe vakantiebestemming in Griekenland. Benieuwd naar de mooiste plekjes om te verblijven? Zoover tipt fijne accommodaties.

1. Hotel Thalassies

We beginnen ons toplijstje accommodaties Thassos met Hotel Thalassies. Vanaf €447 p.p. kun je 8 dagen incl. vlucht en vervoer in dit mooie hotel verblijven. De accommodatie krijgt een gemiddelde van een 9,2 op Zoover, dus hier zit je gegarandeerd goed! Yvonne schrijft over haar verblijf: ‘We hebben een heerlijke vakantie gehad! Het is een mooi hotel met erg vriendelijk personeel. Het personeel en de eigenaresse doen er alles aan het naar je zin te maken.’

2. Hotel Blue Dream Palace

Verblijf jij graag direct aan het strand? Dan is Hotel Blue Dream Palace een aanrader. Trudy heeft hier een fijn verblijf gehad en schrijft in haar review: ‘Alle kamers van dit hotel hebben zeezicht. Het interieur van het hotel oogt zeer modern in de openbare ruimtes. De kamers zijn eenvoudig, maar wel netjes en schoon.’ Je kunt hier 8 dagen incl. vlucht en vervoer verblijven vanaf €655 p.p!

3. Hotel Alexandra Golden Boutique

Een architectonisch hoogstandje! Hotel Alexandra Golden Boutique krijgt een 9,5 van de Zoover vakantiegangers. Ook deze accommodatie ligt pal aan het strand. Heb jij liever een zwembad? We zien ook swim-up kamers bij de foto’s! Een erg romantische bestemming als je het ons vraagt. Acht dagen genieten kan hier vanaf €801 p.p. Met recht een van de fijnste accommodaties op Thassos.

4. Hotel Makryammos

Dit uitzicht vanuit je hotelkamer! Dat wil je toch? Met een gemiddeld Zoover-cijfer van een 8,8 heb je sowieso een fijn verblijf in Thassos-stad. Hier kun je 8 dagen genieten vanaf €656 p.p. Marion weet niks negatiefs te schrijven over haar verblijf in Hotel Makryammos: ‘In een woord geweldig! Prachtige locatie met heel vriendelijk personeel, lekker eten, mooie omgeving.. niks negatiefs.’

5. Appartement Makedonia

Slaap jij graag in een appartement? Dan hebben we Appartement Makedonia in de aanbieding. Sjaak is erg te spreken over de hygiëne van deze accommodatie: ‘Bij aankomst word je welkom geheten door de eigenaresse en je wordt persoonlijk naar je appartement gebracht. Viel gelijk op dat het superschoon was.’ Uit 196 reviews scoort deze accommodatie een fenomenale 9,2. Dan weet je dat het goed zit. Je verblijft hier 8 dagen vanaf €512 p.p.

6. Hotel Alexandra Beach

Een prachtig plekje, direct aan zee. In Hotel Alexandra Beach is het personeel hartstikke vriendelijk en kun je genieten van bijzonder goed eten. Zeker de foto’s zijn de moeite waard om te bekijken, een compleet en schitterend resort! Verblijven kan hier vanaf €619 p.p. voor 8 dagen inclusief vlucht en vervoer op basis van halfpension.

Bekijk jij liever het complete aanbod in Thassos? Ga dan door naar Zoover.nl.

Uitgelichte berichten

Redactie