Een weekendje weg of een heerlijke midweek in eigen land? Wie op zoek is naar een mooi en goed hotel moet zeker een keus maken uit de onderstaande hotels. Dit zijn namelijk dé winnaars van de Zoover Awards 2019 in de categorie ‘hotels medium’, die in januari tijdens de Vakantiebeurs zijn uitgereikt. Plezier gegarandeerd!

Zoover Awards- Hotel de Slaapfabriek

5. Hotel de Slaapfabriek – 9. 5

Op de vijfde plaats staat Hotel de Slaapfabriek. In dit ontbijthotel in Teuge in Gelderland kom je even helemaal tot rust in een van de twaalf slaapkamers. En wil je ’s avonds gezellig kletsen? Dan kan dat in de gezamenlijke woon- eetkamer waar je in de koelkast heerlijke drankjes vindt. Reviewer Marja Pijlstra vond het een absolute aanrader: ‘Wij waren hier met een vriendengroep en hebben een ontzettend gezellig weekend gehad. De accommodatie was meer dan perfect. Schoon, luxe en veel ruimte. Vooral de kamers, op thema, met eigen badkamer vielen in de smaak. De door ons bestelde boodschappen werden voor ons ingeruimd. De eigenaresse was echt heel vriendelijk, enthousiast en behulpzaam. Enorm service gericht! Zeker voor herhaling vatbaar!’

Hotel Salden - Zoover Award
4. Hotel Salden – 9.6

In Schin op Geul staat Hotel Salden. Vanaf het panoramaterras of de kamers van het hotel ontdek je hoe mooi het Limburgse landschap is. Daarnaast is ook het eten een feestje en de combinatie van het landschap en de verwennerij in het hotel levert Hotel Salden dan ook een vierde plaats op. Liset Dagelet gaf het hotel een 10 en zegt: ‘Heerlijk verwend, persoonlijke aandacht, gezelligheid door Jack en Jolanda in het prachtige Schin op Geul. Waar vind je dat nog?’

Stille-Wilde
3. Hotel Stille Wilde – 9,7

Wat maakt Hotel Stille Wilde zo populair? Niet alleen de ligging in het buitengebied van Oisterwijk, maar ook de prachtige kamers, de persoonlijke benadering en de uitstekende keuken. Dat smaakt naar meer en daarom komen Koos en Alda Visser er zo vaak: ‘ We hebben weer genoten van een paar heerlijke dagen in de Stille Wilde… Net als alle voorgaande keren, en dat zijn er al zo’n 25 geweest, wist Erik ons elke avond weer te verrassen met een overheerlijk diner. Dat in combinatie met de hartelijke en attente gastvrijheid van Erik en Danielle, maakt dat we ons elke keer weer verheugen op ons volgende verblijf…’

Vliegtuigsuite

2. Vliegtuigsuite – 9,8

Wie wil dat nou niet: aan alle knoppen in de cockpit zitten, een duik in de whirlpool en dan ook nog eens heerlijk slapen in een vliegtuig. Utopie? Nee hoor. Het kan in de Vliegtuigsuite in Teuge, Gelderland. Een privévliegtuig helemaal voor jou alleen. Of met z’n tweetjes natuurlijk. Het is een waanzinnige ervaring volgens
Liesbeth Boer: ‘Heel bijzondere locatie met uitzicht op het vliegveld Teuge. Prachtig omgebouwd vliegtuig, voorzien van alle luxe inclusief  whirlpool en sauna. Heel sfeervol, mede door goede zorgen van de gastheer. ‘s  morgens werd een heerlijk, zeer uitgebreid ontbijt bezorgd! Enorm genoten van deze verrassing!’

Hotel Slenakerhof
1. Hotel Slenakerhof – 9,9

De verschillen zijn klein, maar er kan er maar één de winnaar zijn en dat is Hotel Slenakerhof in Slenaken (Limburg). Het hotel heeft kamers, appartementen en een verwarmd binnenzwembad met jacuzzi en sauna. Peter en Marian zijn unaniem in hun review: ‘Gewoon doen, zoek niet verder! We kozen voor hotel Slenakerhof vanwege de uitstekende service, prima kamers met heerlijke bedden. Kamer was schoon, badkamer idem, mogelijkheid om op de kamer te ontbijten…. Maar dan mis je wel een deel van het uitmuntende ontbijtbuffet met verse broodjes, jus d’orange en uiteraard scrambled eggs. De eigenaren kennen de omgeving en kunnen leuke tips geven en uitstapjes reserveren als je dat wilt. Kortom een prima weekend in een gastvrij hotel.’

Uitgelichte berichten

Madeleine