Wil je naast het zonnen en zwemmen veel beleven tijdens je vakantie? Dan is een appartement de perfecte accommodatie voor jou. De dag begin je goed met een heerlijk zelfgemaakt ontbijtje. Daarna rij je door naar de leukste uitjes in de omgeving. Nog op zoek naar jouw perfecte vakantiebestemming in Europa? Lees dan mee en ontdek de 10 populairste appartementen binnen Europa.

Appartement Residence Belmonte Vacanze Top 10 populairste appartementen in Europa

5. Appartement Residence Belmonte Vacanze

Tussen de Toscaanse heuvels vind je Appartement Residence Belmonte Vacanze (9,1). Hier laat je je verwennen door de vriendelijke eigenaren. De dag begin je goed met een heerlijk ontbijtje. Elke dag kies je de lekkerste broodjes uit bij de boodschappenservice. Samen met een vers broodje geniet je van het uitzicht op de natuurrijke omgeving van Toscane. Eropuit? Volgens Marije is dit de uitvalsbasis voor de leukste citytrips. Rij bijvoorbeeld door naar het levendige Pisa of geniet van de drukte in Florence.

Appartement Parque Santiago IV Top 10 populairste appartementen in Europa

4. Appartement Parque Santiago IV

Sommigen van jullie komen al langer bij Appartement Parque Santiago IV op Tenerife. Benieuwd waarom? Reviewer Fon schrijft: ‘Geweldig mooi complex.. overal dichtbij en toch heerlijk rustig. Daarom kom ik hier een paar keer per jaar. Ik kom thuis..’ Dit appartement scoort niet voor niets een 8,3 gemiddeld. Appartement Benet Los Pinares Top 10 populairste appartementen in Europa

3. Appartement Benet Los Pinares

Met een 9,6 staat Appartement Benet Los Pinares op de derde plaats van dit toplijstje. In dit kleinschalige verblijf kom je helemaal tot rust een laat je je verwennen door de vriendelijke eigenaren. Een dagje weg? Volgens Joke raak je niet uitgekeken op het mooie Ibiza: ‘De locatie van dit complex is ideaal. Op loopafstand van de stranden: Cala Pada en Cala Martina en de grootste hippiemarkt van het eiland (Punta Arabi). Met de auto (onmisbaar en te huren via Lillibeth) ben je zo in Es Canar, Santa Eularía of San Carles met zijn sfeervolste hippiemarkt: Las Dalias. Elk jaar ontdekken we nog nieuwe plekjes dus wij blijven komen.’

Appartement Parque Santiago III Top 10 populairste appartementen in Europa

2. Appartement Parque Santiago III

Op vakantie met het hele gezin? In het kindvriendelijke Appartement Parque Santiago III op Tenerife hoef je je geen moment te vervelen. Strijk neer bij het rustige adults only zwembad of geniet van de gezelligheid bij het hoofdbad. De keuze is aan jou. Terwijl de badmeester een oogje in het zeil houdt, kom jij helemaal tot rust in de warme jacuzzi. Op zoek naar een gezellig gezinsuitje? Reviewer Ellen adviseert het Siam Waterpark. Met de gratis shuttle bus ben je zo in het gigantische waterpark. Jullie geven dit appartement een 8,4 gemiddeld.

Appartement Erietta Top 10 populairste appartementen in Europa

1. Appartement Erietta

We sluiten dit toplijstje af met Appartement Erietta op Zakynthos. Met een 9,8 weet je zeker dat je hier goed zit. Volgens jullie is dit de perfecte locatie om helemaal tot rust te komen. Reviewer Femke is al enthousiast: ‘Wat was dit een top vakantie! Wij hebben genoten van het luxe appartement die met alles voorzien was en ook van alle service die hier gegeven wordt. Je wordt als ware behandeld als een koningin, het personeel heeft alles voor je over en ze zijn ook nog eens super gezellig’.

Schrijf een review en maak kans op een reischeque t.w.v. €400!

Uitgelichte berichten

Renske