Vakantie met kinderen: als er maar wifi is

Erika Houthuijzen - 23 juni 2022

Vakantie met kinderen: als er maar wifi is

Erika Houthuijzen - 23 juni 2022

Ouders op vakantie willen vooral niks regelen. Kinderentertainment bij een all-inclusive resort, of een uitgestippeld reisplan: zolang ze geen uren hoeven te zoeken naar iets leuks. En als er maar wifi is.

Hoe ouder de kinderen worden, hoe belangrijker ook een wifi-verbinding is. Wil je naast wifi op de camping of hotel ook wifi op het vliegveld? Hier vind je de wifi-wachtwoorden van alle luchthavens over de hele wereld.

Speciaal voor jou vakantie met tieners tipt Zoover een aantal tiener-proof hotels.

Hotel Gala

Hotel Gala Tenerife is een gezellig all-inclusive hotel. Er is veel te beleven in het resort en in de omgeving. Het hotel heeft namelijk een centrale ligging in Playa de las Américas. Dé ideale locatie voor een vakantie met tieners. Het ligt direct aan de hoofdstraat waar verschillende leuke terrasjes, winkeltjes en barretjes te vinden zijn.

Hotel Gala

"We hadden all inclusive. Er was elke dag weer wat anders te eten, dus niet elke dag hetzelfde. Eten was niet altijd warm. Hotelkamer was goed. Genoeg bedjes bij zwembad." - Rob

Hotel Lyttos Beach

Voor ultieme luxe ben je bij Hotel Lyttos Beach aan het juiste adres. De all inclusiveformule zorgt er namelijk voor dat ’t je aan helemaal niets zal ontbreken. En dan hebben we ’t nog niet eens over de talloze faciliteiten gehad… Ja, op deze droomlocatie staat uitgebreid genieten voor alle leeftijden centraal!

Zoover Deals met tieners - Hotel Lyttos Beach
Hotel Lyttos Beach

"Eten en drinken fantastisch, ruim voldoende zwembaden en ligstoelen. Geen lawaai , zelfs airco was geruisloos." - Marnel

Hotel Dream World Aqua

Ook Dream World Aqua is een uitblinker tussen de all-inclusive accommodaties! Het hotel heeft vijf sterren en heeft allerlei faciliteiten voor jong en oud. Er is een prachtig zwembad met glijbanen en kunt direct het strand op lopen vanuit het hotel.

Deze vijf hotels hebben het leukste animatieteam - Hotel Dream World Aqua
Hotel Dream World Aqua

"Fijne vakantie gehad veel speelplezier voor kleine en wat oudere kinderen een speeltuin en veel te doen in het zwembad." - Suraya

Bekijk hotel

Meer inspiratie, betekent meer Zoover Deals! Speciaal voor jou hebben we Zoover Deals voor vakanties met tieners. Ook hebben we de topaccommodaties voor tieners op een rijtje gezet, zodat zij zich niet hoeven te vervelen.