We kijken met z’n allen terug op een wel heel bijzondere zomer. Misschien zijn je vakantieplannen in het water gevallen of ben je al aan het dromen over je volgende trip. Maak nu bij Zoover kans op een vakantie in Frankrijk bij RCN Vakantieparken. Doe je ook mee?

Dit kun je winnen

Samen met RCN Vakantieparken maak je kans op een van de twee vakanties in een mobile home in Frankrijk! We verloten 2x een weekverblijf in oktober, één verblijf in de Ardèche en één in de Dordogne. Noteer deze data maar vast in je agenda!

Belangrijk: als er in de Ardèche of Dordogne een reisadvies met code oranje of rood komt in bovengenoemde periodes, kan de prijswinnaar een ander park in Frankrijk kiezen.

Zo maak je kans op de vakantie in Frankrijk

Schrijf gedurende 5 t/m 30 september 2020 een review en je maakt automatisch kans. Wist je dat je een review kunt schrijven over een bestemming, bezienswaardigheid én accommodatie? Er valt zo vast nog genoeg te beoordelen!

Mede mogelijk gemaakt door RCN Vakantieparken

Onze trotse partner tijdens deze campagne is RCN Vakantieparken. Hier boek je de meest prachtige kampeerplekken en bijzondere accommodaties in Frankrijk en Nederland. Waar wacht je nog op? Schrijf een review en maak kans!

Op deze actie zijn actievoorwaarden van toepassing.

Maak nu bij Zoover 2x kans op een vakantie in Frankrijk bij RCN Vakantieparken!

Uitgelichte berichten

Lees ook