Dit jaar zijn mijn verkering en ik de uitdaging aangegaan om 12 keer op vakantie te gaan in 1 jaar. De verwachting: veel voor- en napret en lekker veel leuke creatieve tripjes.

Tot nu toe

We liggen goed op schema. Zo zijn januari tot en met september volledig gevuld geweest met (mini)vakanties. We begonnen 2018 in het winterse landschap van Polen waar we zo ongeveer de enige toeristen waren. In februari gingen we op chique en trakteerden onszelf op een nachtje luxe in Hotel Okura. In maart ging ik voor het eerst op wintersport in Oostenrijk en in april was het pas op de plaats en sliepen we goedkoop (en uniek!) in een yurt. Vrienden in het buitenland zijn ook heel belangrijk, zo gingen we in mei op bezoek bij een vriendin in Berlijn en mocht een wijnreisje in ons 12-maandenplan niet ontbreken. In augustus waren we feesten op Lowlands en in september heb ik zelf een goedkoop vriendenweekend georganiseerd.

Wie herkent de feesttent?

Wie herkent de feesttent?

Vriendenweekend

Ben je met een grotere groep, wil je in Nederland midden in de natuur staan en een klein beetje privacy? Dan is Kamp Buitendoor in Epe een dikke aanrader. De ‘camping’ bestaat uit twee groepskampeerterreinen met beiden een vuurplaats en grote keukentent incl. kookspullen! Jij hoeft alleen maar je tent, boodschappen, muziek, spelletjes en 12 van je beste vrienden mee te nemen voor een geslaagd weekend weg. En check deze foto’s, dat ziet er toch prachtig uit?

Budgetproof

In totaal kostte het weekend €50,- per persoon. Dat is misschien wel het goedkoopste weekend weg ooit. En dan sta je op zo’n prachtig stukje Nederland, ongelooflijk toch?

Gewoon in Nederland

Gewoon in Nederland

En nu?

Ja, dit is een gevoelig onderwerp. Mijn vakantiedagen zijn helemaal op (lieve manager, lees je mee?). Het is dus nog even de vraag of we nog 3 weekenden weggaan, of dat we onze vakantiespaarpot inzetten voor volgend jaar.

Wat zou jij doen: nog 3 keer een weekend weg, of het geld opsparen voor volgend jaar? Laat het ons weten in een reactie!

Uitgelichte berichten

Lieneke