De review van Sabrina: ‘Ik help graag een ander met mijn ervaring!’

Redactie - 14 februari 2017

De review van Sabrina: ‘Ik help graag een ander met mijn ervaring!’

Redactie - 14 februari 2017

Tot en met zondag 26 februari is jouw Zoover.nl review een wintersportreis voor twee naar Kirchberg waard! Elke review helpt een ander zijn of haar perfecte vakantie te vinden. Daarom lichten wij de komende weken een aantal beoordelingen uit. De eerste is van Sabrina die ging wintersporten in Val Thorens.

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/interview/de-review-van-willem-ik-was-de-enige-kakkerlak-in-het-hotel”]

De review van Sabrina

Wij vroegen Sabrina naar haar vakantie van afgelopen februari. ‘Ik was met mijn man, zwager en schoonzus in Val Thorens.’ Na een selectieronde op Zoover.nl werd er gekozen voor het appartementencomplex Le Charmois d’Or. ‘Het complex ligt aan de piste, dat vond ik vooral erg fijn’, zegt Sabrina over haar keuze.

Op Zoover.nl reviews lezen is vaste prik voor Sabrina, dus vond ze dat ze er minstens ook zelf eentje moest schrijven. ‘Ik kijk zelf altijd op Zoover.nl, dus als ik anderen kan helpen doe ik dat graag.’

Goede voorbereiding

In de reviews viel te lezen dat de slaapkamers erg klein zijn. Dat hielp Sabrina om te besluiten een extra kamer bij te boeken. ‘Die extra slaapkamer hebben we gebruikt voor de koffers! Het kwam eigenlijk alleen maar goed uit.’

De accommodatie heeft niet voor niets een 9 gekregen: ‘Er is een fijne keuken met alle benodigdheden, inclusief vaatwasser! Het appartement heeft goede wifi en een heerlijke broodjes-service. Je bestelt de dag ervoor en kunt ’s ochtends een vers ontbijtje ophalen.’

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/winter/5-x-smullen-op-oostenrijkse-piste/”]

Gaat jouw volgende vakantie naar Val Thorens? Misschien is één van de onderstaande accommodaties wel iets voor jou!

Al eens in Val Thorens geweest? Laat dan ook een review achter om andere vakantiegangers te helpen. Dan maak je gelijk kans op een wintersport voor twee!