De review van Annelies: een ondergrondse waterval in Amerika

Redactie - 21 februari 2017

De review van Annelies: een ondergrondse waterval in Amerika

Redactie - 21 februari 2017

Van maandag 30 januari tot en met zondag 26 februari is jouw Zoover.nl review een wintersportreis voor twee naar Kirchberg waard! Elke review helpt een ander zijn of haar perfecte vakantie te vinden. Daarom lichten wij de komende weken een aantal beoordelingen uit. Deze keer de review van Annelies, die op rondreis ging door Amerika.

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/acties/jouw-review-is-een-wintersport-waard/”]

De review van Annelies

Op de foto’s die Annelies samen met haar review uploadde viel vooral de gekleurde waterval op. Deze is ook nog eens ondergronds! Wij werden nieuwsgierig en vroegen Annelies wat meer te vertellen over de vakantie. Annelies maakte vorig jaar samen met haar man een rondreis door het Amerikaanse North Carolina en Tennessee. Daar verbleven ze onder andere in het Wyndham Resort at Fairfield Glade.

Annelies en haar man maakten meerdere uitjes. ‘Op onze lijst stonden ook de Ruby Falls!’ De bekende ondergrondse waterval in Chattanooga, Tennessee. In de Lookout Mountain werd in 1928 een nieuwe grot ontdekt door een kleine opening. Na 17 uur op handen en knieën kruipen hoorden de ontdekkers het geruis van water. Dat bleek de ondergrondse waterval te zijn. ‘Onder begeleiding van een gids liepen we de mooi verlichte grot in langs stalactieten en stalagmieten. Prachtig!’

‘In Chattanooga is nog veel meer te doen’, laat Annelies weten. ‘We hebben enorm genoten van Rock City, bovenop de Lookout Mountain. Prachtige uitzichten, tuinen, rotsformaties en watervallen. Leuk voor jong en oud!’

Met de Incline Railway kun je de Lookout Mountain op. ‘Er staat dat dit het steilste passagiersspoor is, maar dat valt wel mee.’ Sowieso was alles alweer vergeten toen Annelies bovenop de berg aankwam en het indrukwekkende uitzicht zag.

Annelies heeft nog een laatste tip: ‘Wij zijn ook in het Tennessee Aquarium in Chattanooga geweest. We waren enorm onder de indruk van de diversiteit aan vissoorten en van de enorme bassins.’

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/bijzonder/3x-bijzonder-overnachten-amerika/”]

Ben jij ooit op vakantie in Amerika geweest? Laat dan ook een review achter op Zoover.nl en help andere vakantiegangers met het vinden van hun perfecte vakantie.