Interview met eigenaren bed & breakfast Secret Garden

Redactie - 1 mei 2017

Interview met eigenaren bed & breakfast Secret Garden

Redactie - 1 mei 2017

Je vakantievoorpret begint hier! Elke week lichten wij een ander populair vakantieland voor je uit. Van lekkerste eten tot beste accommodaties en leukste tips. Tot en met zondag 11 juni draait alles om ons eigen prachtige vakantieland: Nederland.

Schrijf voor maandag 12 juni een vakantie review en maak kans op een weekend lang overnachten in een boomhuis van Kennemer Duincamping Geversduin.

Interview eigenaren Secret Garden

Tijdens de Zoover Vakantieweken lees je ook wekelijks een interview met iemand uit een populaire accommodatie in het land van de week. In de eerste week zijn dat Truus en Barthus Tiemens die al jaren de succesvolle bed & breakfast Secret Garden runnen. En het blijkt ook nog eens de best gewaardeerde bed & breakfast op Zoover te zijn!

Wat maakt jullie bed & breakfast zo speciaal?

‘Volgens veel gasten is dat vooral de ligging van onze bed & breakfast. Vanuit hier kun je ook heel veel mooie fietstochten maken en het treinstation ligt ook op loopafstand. En je zit natuurlijk zo in Apeldoorn!’

Wat doen jullie om het zo leuk en gezellig mogelijk te maken voor gasten?

‘Als ze aankomen staat er altijd een vers zelfgemaakt taartje klaar. Ook hebben we een aparte cv installatie waardoor gasten zelf hun temperatuur kunnen regelen. En we zijn altijd in voor een leuk gesprek met onze gasten! Zo hebben we ook veel informatie over de regio voor ze en kunnen we ze een gezellige vakantie geven.’

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/algemeen/wellness-hotels-op-de-wadden/”]

Wat is er allemaal te doen in de omgeving van jullie bed & breakfast?

‘Gelderland is één van de mooiste Nederlandse provincies! Je hebt hier zoveel mooie wandel- en fietsroutes… En natuurlijk heb je hier ook Paleis het Loo en het Kröller-Müller museum en de Apenheul!’

Waarom zijn Zoover reviews zo belangrijk voor jullie?

‘Reviews zijn niet alleen voor ons, maar ook voor de nieuwe gasten belangrijk. Het streelt ons als de review goed is. Het bevestigt dat we goed ons best doen!’

Bedankt voor het interview Truus en Barthus!