De review van Willem: ‘Ik was de enige kakkerlak in het hotel!’

Redactie - 16 januari 2017

De review van Willem: ‘Ik was de enige kakkerlak in het hotel!’

Redactie - 16 januari 2017

Willem Kremer was in december met zijn vrouw op vakantie op Fuerteventura en schreef een hilarische review. De zin ‘de enige kakkerlak in het hotel was ik als echte Feyenoorder’ viel ons op. Dus besloten wij contact op te nemen met Willem en hem te vragen naar het verhaal achter de review. Hoe heeft hij zijn vakantie ervaren?

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/ontdekken/30-weetjes-spanje/”]

De review van Willem

Willem en zijn vrouw verbleven een week lang in het SBH Beach Resort in Costa Calma. Een rustige badplaats met lange en brede stranden.

Voordat ze een hotel boekten keek Willem op Zoover.nl voor reviews. ‘Je zag af en toe terugkomen dat er veel kakkerlakken in het hotel zitten. Toch besloot ik te boeken, want hoe erg kan het nou zijn?’

En hij kreeg gelijk, want ze hebben geen kakkerlak gezien. Hoewel… ‘De enige kakkerlak in het hotel was ik als echte Feyenoorder, haha!’, schrijft Willem in zijn review.

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/zoover-reporter/zoover-reporter-dirt-roads-namibie/”]

Overwinteren in Spanje

Met zijn goede ligging en altijd zachte klimaat is Fuerteventura de perfecte plek om een paar dagen te overwinteren! ‘Het was er heerlijk. Elke dag nog boven de 20 graden. En dat in december!’ laat Willem weten.

Het hotel krijgt van Willem een 8 en is enorm goed bevallen. ‘Het was lekker rustig, maar gelukkig nog genoeg andere Nederlanders. Dus we hadden elke avond een gezellig praatje aan de bar.’ Af en toe besloten Willem en zijn vrouw in Costa Calma te eten, maar ook in het hotel was een uitgebreid buffet aanwezig.

Costa Calma is, zoals de naam al doet vermoeden, een rustige plek waar je even lekker tot rust kunt komen. ‘Er is wel genoeg te doen als je wilt. Zo kun je mountainbiken en is er genoeg entertainment. Wij maakten vaak lange wandeltochten over het strand. Heerlijk!’

Eekhoorns op het strand

‘Ze lopen overal!’ Wat je veel ziet op het strand in en rondom Costa Calma zijn eekhoorns. Een geinige verschijning laat Willem weten. ‘Ze zijn niet schuw en gaan graag op ontdekking, heel leuk.’

Waar ging jouw laatste vakantie heen? Laat ook een review achter op Zoover.nl en help andere vakantiegangers met het vinden van hun ideale vakantie.