Zelfs voor de allergrootste koukleum is Spanje een topbestemming voor een vakantie in de winterzon. Want vind je het in januari te koud op het vasteland, dan is daar altijd nog het Canarische eiland Tenerife! Wij checkten jullie mooiste vakantiefoto’s van Tenerife en weten het nu helemaal zeker: zon is hier gegarandeerd!

Strand, strand en nog meer strand op Tenerife

De belangrijkste vraag bij het bepalen van onze favoriete winterzonbestemming: doen ze er aan strand? Jullie mooiste vakantiefoto’s van Tenerife stellen ons erg gerust! Nu alleen nog even besluiten of we voor het altijd gezellige Playa de las Américas gaan of voor het rustigere Costa Adeje. We kijken in ieder geval uit naar die kleurrijke sangria van reviewer Lieke54!

Roadtrip Tenerife

Zoover Reviewers Walter en Lies waren zo aardig om heel veel vakantiefoto’s van Tenerife met ons te delen. Hoewel we een tikkeltje jaloers zijn op die ongetwijfeld spectaculaire roadtrip die ze gemaakt hebben, zijn we ze erg dankbaar. Nu weten we namelijk dat je op Tenerife helemaal goed zit voor bizar mooie bergwegen, mysterieuze rotsformaties en avontuurlijke haarspeldbochten. Bedankt, Walter en Lies!

Benieuwd welke roadtrip op Tenerife je kunt maken? Check ook onze blog met de mooiste routes!

Doen op Tenerife

Nog een geruststelling voor vakantiegangers die graag wat actie willen tijdens hun winterzonvakantie: stilzitten hoeft duidelijk niet op Tenerife! Het attractiepark Siam Park heeft de meest spectaculaire glijbanen en de roofvogels in het Las Aguilas Jungle Park zijn volgens reviewer Anouk ook absoluut een bezoek waard. ‘Wat een mooi park, net een echte jungle!‘, schrijft ze bij haar vakantiefoto’s. En kan je zwembroek wel een upgrade gebruiken? Dan zit je volgens reviewer Svatá goed in het supersjieke winkelcentrum Plaza de Duque voor een middagje (window)shoppen.

Voeg ook jouw mooiste vakantiefoto’s van Tenerife toe en deel je ervaringen in een review

Maak nu bij Zoover 2x kans op een vakantie in Frankrijk bij RCN Vakantieparken!

Uitgelichte berichten

Lees ook