4x deze vakantiefoto’s vinden wij het irritantst

Redactie - 19 september 2018

4x deze vakantiefoto’s vinden wij het irritantst

Redactie - 19 september 2018

Je bent tegenwoordig eigenlijk niet meer op vakantie geweest als je er geen foto van hebt gepost op Facebook of Instagram. Natuurlijk hartstikke leuk om je vrienden en familie te laten weten dat je op vakantie bent, maar daar denken zij toch vaak anders over.

Uit onderzoek van Expedia blijkt dat onze volgers zich het meest ergeren aan deze vier vakantiefoto’s. Heb jij wel een mooie of leuke vakantiefoto gemaakt? Laat ‘m dan achter in een review over jouw vakantie om andere vakantiegangers te laten zien hoe geweldig het was.

Doe jij al mee met de Vakantiefoto van het Jaar-verkiezing? Samen met CEWE zijn we op zoek naar de mooiste foto’s. Stuur je foto in en maak kans op mooie prijzen.

Foto: Instagram.com/ggoneglobal

1. Vakantiemaaltijd

We maken graag foto’s van ons heerlijke (lokale) eten op vakantie, maar of je ze nou moet posten… Met 24% van de stemmen blijkt het de irritantste vakantiefoto van allemaal.

Foto: Instagram.com/livgarrad

2. ‘Hotdog benen’

Je benen die er door de fotohoek uitzien alsof ze hotdogs zijn staan op irritatie nummer 2. Heb jij wel eens zo’n foto gemaakt of een andere foto die niet in deze lijst staat? Je kunt ‘m natuurlijk altijd achterlaten in een beoordeling van je vakantie.

Foto: Instagram.com/jonesloves

3. Yoga poses

Vakantie is tijd om te relaxen en misschien gelijk even aan wat yoga te doen, maar wacht even… Want die yoga poses vinden je volgers niet zo fijn om te zien.

Foto: Instagram.com/merisa.mero

4. Springfoto’s

Het kan vaak even duren voordat het je lukt om een perfecte ‘springfoto’ te maken op vakantie. Doe geen moeite, want uit het onderzoek blijkt dat je volgers deze foto liever niet zien.

Welke van deze vakantiefoto’s heb jij wel eens geplaatst?