Kids Vakantiegids tips voor in de herfstvakantie!

- 19 oktober 2010

Kids Vakantiegids tips voor in de herfstvakantie!

- 19 oktober 2010

disneyHeb jij ook lekker herfstvakantie? Gelukkig zijn er ook nog genoeg leuke dingen te doen! Wat dacht je van leuke uitstapjes of een waanzinnig pretarrangement? Op de redactie van Kidsvakantiegids.nl hebben we ze allemaal bij elkaar gesprokkeld. Kijk maar eens gauw in deze leuke herfstnieuwtjesbrief!

Heerlijke herfstuitjes
In de herfstvakantie is er van alles te beleven, je komt bijna tijd te kort! Dwarrel van het Sprookjesfestival in Arnhem naar LegoWorld in Zwolle. Geef je mening op het Cinekid film festival of bewonder de Miracle of Light Parade in Attractiepark Slagharen! Nog meer pret? Laat je betoveren door de verhalen van de herfsttovenaar in Nationaal Park de Hoge Veluwe, leer leven zonder zwaartekracht in Aviodrome of kijk de sterren van de hemel bij Planetron! Check voor meer heerlijke herfstuitjes het dagje uit nieuws op de site!

Verdubbel je  vakantieplezier
Wil je je vakantieplezier verdubbelen? Snuffel dan eens door onze herfstaanbiedingen heen! Wij hebben alvast vijf aantrekkelijke herfstarrangementen voor je op een rijtje gezet:

• Disneyland Davy Crockett aanbieding; 30% korting op een lang weekend in Disney’s Davy Crockett Ranch® – Disneyland® Paris, geldig bij aankomst op vrijdag t/m 8 november.
  • Aanbieding Attractie & Vakantiepark Slagharen; voor de allerlaagste prijs naar Slagharen! Vanaf €22,-
  • Lastminute Pipodorp; Ontdek Pipodorp last minute met de kids, met bezoek aan indoor speeltuin Speelstad Oranje! Vanaf €69,-
  • 3-daagsarrangement Kids in Parijs; Drie dagen naar het prachtige Parijs inclusief rondvaart en ballonvaart! Vanaf €99,-
  • Preston Palace Herfst Midweek 2 nachten; 3-daagse midweek arrangement ‘Herfst midweek 2 nachten ‘van Preston Palace, all-in met subtropisch zwembad en indoor kermis! Vanaf €190,-

cultuurNog  gééén vakantie idee?
Check de site en surf over de hele wereld!  Een beautybehandeling voor prinsjes bij kindercamping Beerze Bulten in Beerze,  logeren bij een waanzinnig aquapark met wel 29 waterglijbanen, op bezoek bij de Kerstman in Rovaniemi, op jacht met de Bosjesmannen in Afrika.  Kan niet missen of er zit wel een vakantie bij die past bij de vakantiewensen van jouw gezin!  Of laat je inspireren door de vakantie beoordelingen van de redactie en de Kids Vakantiedetectives, inclusief films.

Wij wensen je alvast heel veel herfstvakantieplezier!

P.s. op de redactie van Kids Vakantiegids zijn we ook alweer druk bezig met het verzamelen van  de leukste ski vakanties voor kids. Neem dus ook alvast een kijkje op de site als je  op zoek bent naar een waanzinnig leuke wintersportvakantie!