10 Romantische Vakantiebestemmingen Zonder Kinderen

Redactie - 17 augustus 2016

10 Romantische Vakantiebestemmingen Zonder Kinderen

Redactie - 17 augustus 2016

Ben je op zoek naar een romantische vakantie met je geliefde? Samen wegdromen tijdens een diner bij kaarslicht op een mooi parelwit strandje. Eindelijk echt even tijd voor elkaar. Wij zetten 10 romantische vakantiebestemmingen zonder kinderen voor je op een rij. Keuze genoeg voor een vakantie zonder stress en zonder jengelende kinderen.

10 romantische vakantiebestemmingen zonder kinderen:

Hotel Beyond Resort Khaolak*****, Thailand

Wij snappen wel waarom Luxury Travel deze prachtige locatie heeft uitgeroepen tot meest romantische bestemming 2016 in Azië. Deze superdeluxe vakantiebestemming ligt op een prachtige plek direct aan een hagelwitte strandje. Op het strand genieten jullie samen van een private diner en ontspannende massage. Tijdens je verblijf in een heuse villa ontspan in alle rust met je lief in jullie eigen jacuzzi en privé zwembad. Het Beyond Khaolak Resort is echt één van de meest romantische vakantiebestemmingen zonder kinderen ter wereld!

Btap over dit hotel “Dit was de zevende keer dat we in Thailand waren en dit was wel één van de beste, zoniet het beste hotel dat wij bezochten.”

Al Maha 3

Al Maha Desert Resort*****, Dubai

Op slechts 6,5 uur vliegen vanaf Amsterdam vind je deze unieke bestemming. Als je eens wat anders wilt dan je dagen doorbrengen op een zonnebedje aan zee met een fris briesje door je haren, dan raden we absoluut aan je partner te verrassen met een verblijf in dit bijzondere resort. Midden in de woestijn onthaasten in een romantische suite in bedoeïenstijl. Samen met je geliefde zie je de zon zakken in de eindeloze zandduinen van de Dubai Desert. Combineer je verblijf in het Al Maha Desert Resort met een citytrip naar het fraaie Dubai en je romantische vakantie is compleet. Wij weten zeker dat je terugkijkt op een unieke vakantiebelevenis.

Anantara Veli Resort & Spa*****, Malediven

De Malediven ontbreken natuurlijk ook niet in ons lijstje. Deze groep idyllische eilanden, omringd door blauwe lagunes, kleurrijke koraalriffen en met een oogverblindend onderwaterleven is dé plek voor jullie huwelijksreis of romantische verwenvakantie. Het paradijselijke eiland Anantara Veli staat bekend om haar parelwitte zandstranden en uitstekende service. Samen met je geliefde kom je helemaal tot rust in de Sundari ayurvedische Spa. Het intieme resort is Adults Only, wat betekent dat je zeker bent van een romntische vakantiebestemming zonder kinderen. Fijn vooruitzicht als je op zoek bent naar de ideale locatie voor jullie huwelijksreis.

Patrick over dit hotel “hemel op aarde een aanrader voor elkeen die een romantische vakantie wenst met zijn geliefde.”

El Camino Villas****, Lefkas

Eigenlijk wilden we dit prachtige plekje helemaal niet aan jullie verklappen. Stiekum is dit namelijk onze favoriet in dit overzicht. Deze locatie ligt op het ongerepte eiland Lefkas en is absoluut het meest sprookjesachtige pareltje dichtbij huis. El Camino bestaat uit zes kleurrijke villa’s verscholen tussen de olijfbomen. De villa’s liggen allemaal langs een pittoresk paadje naar zee. Jullie hebben je eigen zwembad met terras én tuin waar je privé kunt zonnen en barbecueën. Met je lief kun je ook heerlijk in de open lucht badderen in de buitenbadkamer of samen romantisch bubbelen in de jacuzzi. Wij weten het zeker, je wilt hier nooit meer weg!

Tip vraag bij het boeken het hoogstgelegen huisje voor nog meer romantiek en privacy!

Hotel Adriatic Beach*****, Kroatië

Voor prachtige plekjes en romantiek hoef dus je niet ver weg. Dat bewijst ook dit vrijwel nieuwe Adriatico Beach Hotel in Kroatië. Het hotel ligt direct aan zee op een prachtige locatie in de Makarska Rivièra. Goed nieuws, de all inclusive service is werkelijk fantastisch. Je hoeft dus helemaal niks te doen of de deur uit. Wat wil je nog meer; wakker worden met een romantisch ontbijtje tijdens zonsopgang en daarna lekker op je bedje dobberen in het fantastische zwembad zonder gillende kinderen om je heen.

Hotel Iberostar Grand Hotel El Mirador*****, Tenerife

De Costa Adeje is één van de meest exclusieve plekjes op Tenerife. Direct aan het strand ligt het prestigieuze Grand Hotel El Mirador. Tijdens je verblijf heb je werkelijk één van de meest adembenemende uitzichten over zee die je ooit hebt gezien. Wij zijn onder de indruk van de persoonlijke en intieme sfeer in het hotel. En van de medewerkers die aandacht hebben voor werkelijk de kleinste details. Het hotel heeft een solarium, een zwembad én een eigen tuin en is zonder twijfel een van de meest exclusieve hotels aan de Costa Adeje. Dit hotel is ook volgens jullie een topper en wordt op Zoover.nl gewaardeerd met een dikke 9,2.

Marcel over dit hotel “Het was als een paradijs. Het hotel was grandioos.”

Hotel Punta Cana Princess*****, Dominicaanse Republiek

Iets verder weg, maar absoluut de moeite waard, ligt het intieme all inclusive resort Punta Cana Princess. Dit resort ligt op steenworp afstand van het strand van Bavaro in de Dominicaanse Republiek. Je mag hier alleen verblijven als je 18+ bent. Lekker eten doe je in een van de -maar liefst- vijf restaurants en tot rust komen doe je in het heerlijke welness gedeelte. Ben je ook nog een echte watersporter? Dan is dit de perfecte locatie voor jouw vakantie.

Hotel Mitsis Lindos Memories*****, Rhodos

Het romantische Mitsis Lindos Memories ligt direct aan het prachtige goudgeel gekleurde strand. Jullie kunnen de boel de boel laten en wegdromen in de jacuzzi of op één van de zonnebedjes aan het zwembad. In het dichtbij gelegen pittoreske dorpje Lindos slenter je door de smalle straatjes. Je kunt trouwens ook een bezoekje brengen aan de eeuwenoude Acropolis. ’s Avonds nog even samen nagenieten van een fijne dag? Dat doe je natuurlijk in de bar met een heerlijke cocktail.

Hotel Palladium Hotel Don Carlos ****, Ibiza

Ibizi mag natuurlijk niet ontbreken in ons overzicht van 10 romantische vakantiebestemmingen zonder kinderen. Je weet vast wel dat je geweldig kunt feesten op dit party eiland. Maar wist je dat je ook romantisch kunt genieten aan een van de prachtige stranden? Het luxe Palladium Hotel Don Carlos is een voorbeeld hiervan en alleen toegankelijk voor volwassenen. Lekker buiten ontspannen in de hot tub of het grote zwembad en heerlijk luieren op de Balinese ligbedden.

Hotel Grand Mediterraneo Resort & Spa*****, Corfu

Sensimar hotels staan bekend als dé bestemming voor een vakantie zonder kinderen door hun unieke Adults Only formule. Wij kozen voor Hotel Grand Mediterraneo omdat het op een prachtige groene heuvel met fraai uitzicht staat. Vanuit jullie comfortabel ingerichte kamer geniet je van de mooist zonsondergangen. Het hotel is een oase van luxe, wellness en elegantie. Leuk detail: het nabijgelegen strandje bereik je via een kabelbaantje.

Heb jij nog tips voor romantische vakantiebestemmingen zonder kinderen? Laat het ons weten in de reacties. En als je zelf geweest bent, laat dan een review achter op Zoover.nl.