Bekijk de artikelen geschreven door Madeleine

Terug naar het overzicht

Madeleine

Madeleine
Leeftijd: elk jaar weer een jaartje ouder
Gek op: het leven en iedereen en alles in mijn leven.
Reist met: man en hond in een Bürstner camper als ik een roadtrip maak in Europa. In Amerika met man, maar zonder hond, in een huurauto of huurcamper.
Specialiteit: Amerika, citytrips, wellness en met de camper door Europa.
Favoriete bestemmingen: heb ik eigenlijk niet, maar als ik iets moet noemen dan scoren Amerika, Portugal, Spanje en IJsland hoog.
Travel quote: “Soms moet je er even anders voor kijken, maar overal is wel iets moois te zien, te doen en te ontdekken.”

Wil je ook schrijven voor ons weblog?

Lijkt het jou ook leuk om artikelen te schrijven voor dit weblog? Neem dan contact met ons op!

Stuur ons een e-mail

Volg ons ook op Instagram

Op Zoover vind je vakantie beoordelingen voor en door reizigers. Op Zoover geven reizigers beoordelingen van hotels, appartementen, campings, vakantieparken, cruises, vakantiehuizen en meer. Wat dacht je bijvoorbeeld van de meest kindvriendelijke campings, de beste hotels voor een weekendje weg op stedentrip of de hotels met de beste prijs/kwaliteitverhouding voor een goedkope vakantie? De reviews zijn allemaal terug te vinden op Zoover wanneer je zoekt op een accommodatie of vakantiebestemming. Daarnaast zijn er ook vakantiefoto’s en video’s van accommodaties en bestemmingen te zien. Je vakantie boeken begint hier!