Zoover wint Thuiswinkelaward

- 25 maart 2011

Zoover wint Thuiswinkelaward

- 25 maart 2011

Zoover heeft donderdagavond de Thuiswinkelaward voor beste vergelijkingssite 2011 gewonnen. Tijdens een feestelijk gala in Huis ter Duin ontvingen Bruno van de Laar en Marthijn Tabak van Zoover de bijbehorende trofee. Zoover versloeg in de eindronde Kieskeurig.nl en Vergelijk.nl.

Volgens algemeen directeur, Stephan Bosman van Zoover is deze prijs een welkome aanvulling in de prijzenkast van Zoover: “Het winnen van deze award geeft aan dat het grote publiek onze vakantiebeoordelingen waardeert, dat er zoveel Nederlanders hebben gestemd op Zoover is een enorme eer”. Dat Zoover wint van grote namen als Kieskeurig.nl en Vergelijk.nl geeft aan dat Zoover op de goede weg is: “Dagelijks werken we met meer dan 60 mensen aan onze sites om deze nog beter en consumentvriendelijk te maken, blijkbaar is dit duidelijk zichtbaar voor de consument”, besluit Bosman.

De presentatie van de avond was in handen van Peter Heerschop en Viggo Waas. Andere winnaars van de Thuiswinkelawards waren onder anderen Bol.com, Wehkamp.nl en Transavia.com. Met meer dan 900 gasten was dit het grootste Thuiswinkelgala ooit.

Voor Zoover is dit de tweede keer dat de Thuiswinkelawards wordt gewonnen. In 2008 ontving Zoover de Innovatieaward. Daarnaast won Zoover de afgelopen drie jaar de Website van het Jaar Award voor beste reissite.

Over Zoover

Zoover exploiteert de labels Zoover, Vakantiereiswijzer, WeerOnline.nl en MeteoVista. Het bedrijf is actief in 20 landen en, met jaarlijks 75 miljoen bezoekers, de best bezochte website binnen de reisbranche in Nederland.

De website bevat bijna 1,2 miljoen beoordelingen en meer dan 250.000 accommodaties van meer dan 42.000 bestemmingen in de wereld.