Met Zoover naar Kirchberg: de leukste Instagram foto’s

Redactie - 20 december 2016

Met Zoover naar Kirchberg: de leukste Instagram foto’s

Redactie - 20 december 2016

Begin november won het Oostenrijkse Kirchberg de Zoover Award voor Beste Wintersportbestemming. Hoog tijd om op onderzoek uit te gaan! Wij reisden met negen bloggers en vloggers naar het wintersportdorp af.

Binnenkort vind je hier op het Zoover blog en onze Facebook leuke tips, interviews en video’s uit Kirchberg. Voor nu blikken we alvast terug op vier dagen besneeuwde bergtoppen, witte pistes en heerlijk eten met de leukste Instagram foto’s.

1. We zijn er bijna! Het is prachtig weer in Kirchberg terwijl ons vliegtuig langzaam de daling inzet.

2. Yes! Sneeuw, zon en gezelligheid. We zijn er.

What a day ? And now time for a ? #ohimpontour #kirchberg #lovetirol #zoover

A post shared by bonniedubois (@bonniedubois) on

3. Natuurlijk leggen we ook alles vast op video om jou straks het leukste uit Kirchberg te laten zien.

4. Tijd om naar boven te gaan.

5. Jeej, we kunnen de berg af. Daar word je toch blij van.

Enfait's Robin on the slopes☃️❄️ @zoover.nl @visittirol #zoover #lovetirol #kirchbergen #snowwhite

A post shared by Enfait (@enfait_magazine) on

6. Er is niet heel veel sneeuw gevallen, maar dankzij hightech snufjes kun je alsnog prima de piste af.

[article href=”http://weblog.zoover.nl/algemeen/gouda-kaarslicht-laat-verwonderen/”]

7. Wat les van de fijne skileraren in dit gebied kan nooit kwaad.

8. In het zonnetje naar beneden glijden. Er is niets fijners!

9. En van al dat skiën en snowboarden krijg je natuurlijk honger… Gelukkig is er genoeg lekkers te vinden in de Oostenrijkse keuken.

Zó goed.. Hausgemachter Kaiserschmarrn ? #tirol #lovetirol #kirchberg #zoover #goodfood #guiltypleasure

A post shared by sabine_koning (@ohmyfoodnessnl) on

10. Kirchberg is perfect voor alle leeftijden.

11. Bij hoge uitzondering mochten we ook nog even mee op de sneeuwscooter. Gaaf!

12. En natuurlijk moet er ook even genoten worden van het heerlijke zonnetje. Pröst!

I can get used to the life of a travel guide! Not bad at all… #kirchberg

A post shared by Linda (@kiteboardgirl) on

[article href=”http://weblog.zoover.nl/stedentrips/winterdipje-bezoek-gelukkigste-steden-europa/”]

Wanneer ga jij op wintersport? Laat het ons hieronder in de reacties weten!