Winnaar Valentijn Vakantiefoto 2015 bekend!

Redactie - 14 februari 2015

Winnaar Valentijn Vakantiefoto 2015 bekend!

Redactie - 14 februari 2015

valentijnfoto-1-2015

Valentijn Vakantiefoto Verkiezing 2015

Jullie eerste kampeervakantie op Vlieland 20 jaar geleden? Ten huwelijk gevraagd onder een palmboom op Mallorca afgelopen zomer? Een schitterende zonsondergang? Wij riepen iedereen op een Valentijn Vakantiefoto te uploaden. Daarna kon het publiek stemmen. Uit de tien foto’s met de meeste stemmen koos de jury het winnende exemplaar!

En de winnende foto is…..

Valentijn Vakantiefoto

Dit is hem dan: de Zoover Valentijn Vakantiefoto 2015! Van harte gefeliciteerd, Eefje. Tijdens een vakantie in Amerika, reisde dit stel naar Monument Valley waar ze een tocht per paard maakte. “Amerika, je was pas het begin….” staat er veelbelovend bij. De jury zegt over de foto:”Dit beeld gaf ons echt een vakantiegevoel. Ook vonden we de kleuren en de compositie aansprekend. De liefde is subtiel aanwezig en het lijkt of het witte paard ook wel iets ziet in Black Beauty!” Nogmaals gefeliciteerd en geniet vooral van jullie heerlijke vakantie naar Limnos!

Over de hoofdprijs: Reischeque romantische vakantie naar Limnos

Eliza van Eliza was here: ‘Mijn beste vriendin zei dat ze graag met haar vriendje op vakantie wilde, naar een plek weg van het massatoerisme, maar waar wel genoeg te zien en te beleven is. Nu heb ik pas het bijzondere Griekse eiland Limnos ontdekt. Hier heb ik de echte Griekse ‘Filoxenia’ (gastvrijheid) ervaren. Ik heb me er laten onderdompelen in de Griekse smaken, geuren en eeuwenoude tradities en wist meteen dat ik mijn vriendin moest aanraden om naar Limnos te gaan! Het is de ideale bestemming om romantisch met je liefde, weg van de massa, unieke plekjes te ontdekken.’

Valentijn LimnosEliza: ‘Wat dacht je bijvoorbeeld van de indrukwekkende zandduinen, waarvan het nog altijd een mysterie is hoe deze zijn ontstaan? Of het kuuroord waarin dankbaar gebruik wordt maakt van de natuur met haar warmwaterbronnen. Hier vind je met z’n tweetjes de ultieme ontspanning en komen jullie helemaal tot rust. Het fijne van Limnos vind ik, dat er ontelbaar veel ongerepte stranden zijn om heerlijk met je lief te genieten van de rust en ruimte onder de Griekse zon. En wat dacht je van romantisch overnachten in een traditionele Griekse windmolen? Elke hoek van het eiland heeft iets anders bijzonders te bieden.’

Boek je een vliegvakantie op Elizawashere.nl dan is een huurauto altijd inclusief. Zo kun je zelf op zoek naar je vakantieadresjes en op pad om het eiland verkennen.

Over de stemmersprijs: dagje wellness voor twee

De Zwaluwhoeve is vernieuwd: meer faciliteiten, nieuwe sauna’s en ruimere kleedruimtes. Het nieuwe restaurant, de culinaire markt ‘Eindeloos’ zorgt ervoor dat je een heerlijke, ontspannen en romantische dag zult beleven! Vrij gebruik van scrubzout, showergel en shampoo zijn inbegrepen, evenals deelname aan diverse Veluwse opgietsessies op basis van beschikbaarheid. Elke dinsdag en iedere eerste zondag van de maand is het badkledingdag bij de Zwaluwhoeve. Daarnaast is het elk laatste weekend van de maand opgietweekend.

IWR De Zwaluwhoeve Hierden

Bekijk hier de actievoorwaarden van deze winactie.