Weekendje Oostende? In deze hotels wil je slapen

Redactie - 18 juli 2018

Weekendje Oostende? In deze hotels wil je slapen

Redactie - 18 juli 2018

Na een dag uitwaaien op het strand, struinen door de winkelstraten en verse vis eten aan zee wil je maar één ding: thuiskomen in een fijn hotel. In deze hotels in Oostende slaap je als de beste!

Hotel Princess Oostende

Hotel Princess

Prinsheerlijk slapen in Hotel Princess

De kamers van Hotel Princess zijn mooi ingericht met heel goede bedden en een schone, ruime badkamer. Handig: er is een koelkast en je kunt koffie en thee zetten op de kamer. Het ontbijt is heel uitgebreid met lekkere verse producten. Het hotel ligt vlakbij de zee en de winkelstraten. Tip: vraag naar een super de luxe kamer op de 6de verdieping.’ (Reviewer Eddy)

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/tips/belgie-aan-zee-tips-lang-weekend-weg/”]

Zonnige tuin van Design Appartement nr. 32

Een mooi design-appartement met een zonnige tuin en een toffe ligging bij winkels, bus en tram en de zee. Met de tram verken je makkelijk de omgeving, er zijn allerlei plaatsen die een bezoek waard zijn. Op wandelafstand van het strand en tegelijkertijd heel rustig gelegen. Een echte aanrader!’ (Peter en Inge in hun review)

Kindvriendelijk logeren aan zee in Hotel ’t Kruishof

‘Eindelijk een hotel gevonden waar we met onze vier kinderen op één kamer kunnen slapen. We kregen een zeer ruime kamer met een aparte kinderkamer. De verschillende kazen bij het ontbijt zijn heerlijk en de fruitsappen een pluspunt. De kinderen vermaakten zich met de trampoline, go-carts en schommels. Het strand en de kusttram liggen op wandelafstand!’ (Reviewer Mieke)

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/tips/weekendje-belgie-bed-and-breakfasts/”]

Voor jong en oud in Sauvignon Oostende

Een heel mooi appartement op een toffe locatie in hartje Oostende. Ik kijk iedere keer weer uit naar een verblijf hier. Ideaal voor mensen met kleine kinderen (er is veel speelgoed), maar ook voor ouderen, want: rust gegarandeerd. Zowel opa en oma als kleindochter (4,5) hebben genoten. De aanwezige fietsen zijn een pluspunt!’ (Reviewer Kenneth)

Belgische biertjes in Hotel Botteltje

Vorig weekend gelogeerd in de familiekamer van Hotel Botteltje. Wat een mooie en luxe kamer! Grote inloopdouche, airco en een geweldig ontbijt. Je kan ook heerlijk eten in het naastgelegen Café Botteltje: met een assortiment van ongeveer een 300 Belgische bieren is ook de drankkeuze hier reuze.’ (Reviewer Colinda)

Wat zijn jouw favoriete hotels in Oostende of aan de Belgische Kust?