Melissa Oldersma stuurde dit fraaie kiekje in, en had een al even fraai verhaal over haar vakantie in Egypte.

DSCN3481

Waar is de foto genomen?

‘De foto is genomen in ons hotel, het Arabella Azur hotel in Hurghada, Egypte. Je hebt daar bepaalde plaatsen waar je met een trap omhoog kunt en een mooi uitzicht hebt over het hotel en de omgeving daar omheen. Vanaf daar zie je ook deze moskee, mijn vriend was zo lief om een foto te maken terwijl ik me verwonder over de pracht ervan. In augustus gaan mijn vriend en ik samenwonen en dan komt deze foto  zeker ergens te hangen, samen met onze foto’s van onder andere Kreta en IJsland!’

Verhaal foto 7

Met wie was je op vakantie?

‘Ik bezocht Egypte met de familie van mijn vriend. Zijn opa en oma vierden hun 55-jarig jubileum, en dit deden we met de hele familie op deze plek. We waren met 15 man, één groot feest natuurlijk! Dit was een all-inclusive vakantie. De volgorde was dan ook: eten, zwemmen, eten, snorkelen en eten. Heerlijk!’

Verhaal foto 4

Wat stond er op het activiteiten-menu?

‘We hebben in één week tijd een boel gedaan: wij gingen op citytrip in Hurghada. Op deze manier kreeg  ik een leuk beeld van de plaats. Ook de moskee van de foto heb ik bekeken. Een ander hoogtepunt was het door de woestijn racen met respectievelijk een quad én een kameel. De één ging natuurlijk niet zo snel als de ander, maar beiden erg leuk! Op de dag van vertrek plakten we hier nog een Royal Cruise aan vast: we zagen dolfijnen en snorkelden op de mooiste plaatsen. Te gek! Ook hier was het eten en drinken inclusief, we kregen zelfs een heerlijke massage. We sloten de vakantie dus met een knaller af!’

Verhaal foto 3

Was je tevreden over het hotel?

‘Het Arabella Azur resort is goed bevallen. Ik ben best kritisch; het eten moet goed zijn en de kamers moeten schoon zijn. Dit hotel had het allemaal. Het hotel had een uitstekende score op Zoover en dan weet je dat het goed zit. Egypte is niet een land dat ik zelf snel had gekozen, maar het heeft me positief verrast. Ik vond het er zelfs zo fijn dat ik absoluut nog een keer zou gaan. Het klimaat is er heerlijk en de onderwaterwereld is fenomenaal. Ook het hotel is echt een aanrader, daar zou ik zo weer naartoe gaan. Alhoewel een nieuw hotel ook altijd leuk is. Wie weet!’

Verhaal foto 2

Zie jij zo’n tripje naar Egypte ook wel zitten? Kijk dan snel op Zoover!

Meld je aan voor de Zoover nieuwsbrief: iedere week bomvol vakantie-inspiratie!

Uitgelichte berichten

Lees ook